  • 1. Data: 2009-03-23 10:00:45
    Temat: Zaczyna sie!
    Od: fatso <f...@n...com>

    Czy spodziewany odwet policji stanowej zmieni kurs dolara?

    http://www.nytimes.com/2009/03/22/us/22oakland.html?
    _r=1&th&emc=th

    Jeden zabojca, niejaki Lovelle Mixon, czarnej rasy ale na tyle zapewne
    wzbogacony handlem narkotykami, ze mogl sobie pozwolic na bron krotka
    i dluga. Zalatwil 4 policjantow na amen. Co bedzie sie dzialo gdy tam
    dojdzie do
    generalnej konflagracji?
    Po credit crunch'u nastroje w USA sie wyraznie pogarszaja. Bezrobotni
    nasila walke
    o dostep do latwego pieniadza: narkotyki, rabowanie grubych Zydow co
    siedza w swoich bankach,
    rabowanie przechodniow. Zaczac trzeba- co calkiem logiczne- od
    mordowania strozow porzadku.
    Pozniej juz pojdzie lekko: vide pobliski Meksyk gdzie policjant jest
    albo na zoldzie gangu albo gryzie
    ziemie. Tertium non datur.

    Przewiduje ostre strzelanie do Murzynow w Kalifornii. A gdy juz sie tam
    nastrzelaja to calkiem byc moze,
    ktos sobie przypomni, ze i w Bialym Domu tez jest dobra tarcza z czarna
    sylwetka . W sam raz aby trafic w dziesiatke.

    fatso

  • 2. Data: 2009-03-23 10:20:02
    Temat: Re: Zaczyna sie!
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message
> [...]
    > ktos sobie przypomni, ze i w Bialym Domu tez jest dobra tarcza z czarna
    > sylwetka . W sam raz aby trafic w dziesiatke.

    Wyciagasz wnioski jak typowy beton bez rozumu....
    Takich strzelanin w USA jak masa...I sa one w hossie, super propericie jak
    tez w bessie i kryzysie....pamietam jak pobili tego czarnucha na poczatku
    lat 90-tych...Wtedy tez byla ostra recesja....Czarnota zawsze zyje w biedzie
    i zawsze czuje sie gorsza, poszkodowana i zawsze bedzie strzelac....Zanych
    zamieszek ogolnokrajowych nie bedzie, bo i zadnego kryzysu na ulicach
    nigdzie nie widac....Gdyby nie ogladac news to nawt moznaby nie wiedziac, ze
    jest kryzys...Bo kryzys w 90% jest w glowie...

  • 3. Data: 2009-03-23 10:39:40
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Virck" <V...@v...net> wrote in message

> [...]
    > kryzysu na ulicach nigdzie nie widac....Gdyby nie ogladac news to nawt
    > moznaby nie wiedziac, ze jest kryzys...Bo kryzys w 90% jest w glowie...

    Przeciez strzela sie właśnie dlatego że jest w głowie.
    Nastroje są naprawdę minorowe...taki np facio z utah...
    http://www.youtube.com/user/manoftruth

  • 4. Data: 2009-03-23 10:41:48
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Virck pisze:
> [...]
    > nigdzie nie widac....Gdyby nie ogladac news to nawt moznaby nie wiedziac, ze
    > jest kryzys...Bo kryzys w 90% jest w glowie...

    Założysz się ze mną? W ciągu miesiąca bedziesz miał zamieszki i
    strzelanine. Rzad musi odwrócić uwagę od ekonomii.
    Jeśli przyjmujesz wyzwanie stawiam 50zł na caritas. jeśli wygram
    Ty wpłacasz na tę instytucję jesli Ty wygrasz ja wpłacam.
    To co?

  • 5. Data: 2009-03-23 10:46:03
    Od: fatso <f...@n...com>

    Wojciech Frybyśu wrote:

> [...]
    > Jeśli przyjmujesz wyzwanie stawiam 50zł na caritas. jeśli wygram
    > Ty wpłacasz na tę instytucję jesli Ty wygrasz ja wpłacam.

    a ty swintuchu, taki zaklad to jakbys wyrwal dziecku lizaka z buzi.
    jest za latwy
    Nie trzeba wielkiej wyobrazni by zauwazyc ze w kraju uzbrojonym po zeby
    jesli
    wywalic na bruk miliony ludzi to znajda sie desperaci ktorzy zaczna
    strzelac.
    Moim zdaniem gielda musi ten fakt zdyskontowac.

    fatso

  • 6. Data: 2009-03-23 11:23:41
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Wojciech Frybyśu" <w...@p...iUSUNTOnteria.pl> wrote in
    message news:gq7pid$ppk$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > Jeśli przyjmujesz wyzwanie stawiam 50zł na caritas. jeśli wygram
    > Ty wpłacasz na tę instytucję jesli Ty wygrasz ja wpłacam.

    OK...Zakladam sie....Szczegolnie, ze ja mieszkam w USA...Tylko okresl czy to
    maja byc ogolnonarodowe zamieszki, czy moze zamieszki tylko w dzielnicach
    czarnoty/ Bo wiesz, te ostatnie to nic nowego, wiec mozemy sie zalozyc, ze
    biali rowniez beda mieszac i wyjda na ulice strzelac....

  • 7. Data: 2009-03-23 11:24:49
    Od: Pan Papkin <p...@z...pl>

    Wojciech Frybyśu pisze:

    > Założysz się ze mną? W ciągu miesiąca bedziesz miał zamieszki i
    > strzelanine. Rzad musi odwrócić uwagę od ekonomii.
    > Jeśli przyjmujesz wyzwanie stawiam 50zł na caritas.
    hehe - prorok czy jak? pod karitasem zamieszki:
    http://fakty.interia.pl/polska/news/wloclawek-zamies
    zki-przed-siedziba-caritasu,1279072

  • 8. Data: 2009-03-23 11:26:35
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    Acha na te national zamieszki nawet dam Ci czas zakladu do 1 maja....I tak
    przegrasz to na pewno...A to czy wplacisz na caritas czy nie to juz sprawa
    twojego honoru....

  • 9. Data: 2009-03-23 11:43:44
    Od: fatso <f...@n...com>

    Virck wrote:
    > Acha na te national zamieszki nawet dam Ci czas zakladu do 1 maja....I tak
    > przegrasz to na pewno...A to czy wplacisz na caritas czy nie to juz sprawa
    > twojego honoru....

    alez sie ci Rodacy zrobili Honorni teraz.

    przypomne skromnie, ze gdy mnie tu na grupie pewien pomywacz kufli w
    niemieckim pubie
    usilowal pod wlos poglaskac to ja probowalem sie zalozyc o 50 DM- bo to
    bylo dawno-
    na jego lokalny kosciol. Mial pojsc i wplacic pastorowi i podac mi jego
    telefon/wizytowke
    do sprawdzenia. Ja bylem gotow zaplacic rownowaznik na Kosciol Mariacki
    w Krakowie,
    jako ze wtedy bywalem tam czesto. Niestety facet spierdolil z grupy i
    wiecej swinskiego ryja
    nie pokazal.
    No coz, nowe idzie.

    fatso

  • 10. Data: 2009-03-23 14:18:53
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    > OK...Zakladam sie....Szczegolnie, ze ja mieszkam w USA...

    To może być na caritas w USA. ;)
> [...]
    > czarnoty/ Bo wiesz, te ostatnie to nic nowego, wiec mozemy sie zalozyc, ze
    > biali rowniez beda mieszac i wyjda na ulice strzelac....

    Ogólnostanowe. Nie wiem czy we wszystkich stanach. Ale nie
    będziesz mial problemu z rozstrzygnięciem.
    czyli do 23 kwietnia.