  • 1. Data: 2009-11-05 20:04:49
    Temat: Zadluzenie na KK
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Witam

    Ciekawy cytat:
    "Dodał, że w przypadku zadłużenia na kartach kredytowych co trzecia osoba
    twierdzi, że nie podejmuje żadnych aktywnych działań, aby poradzić sobie z
    tym problemem. "

    "Jedna trzecia respondentów nie czuje się zobowiązana do spłaty zadłużenia,
    bo liczy, że sytuacja sama się rozwiąże"

    Rosnie problem w bankach z kredytami czy jednak jest to malo znaczaca kwota
    dla bankow w Polsce?

    Calosc pod:
    http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,722573
    6,Badanie__prawie_polowa_Polakow_zyje_na_kredyt.html

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-11-05 21:27:42
    Temat: Re: Zadluzenie na KK
    Od: z...@o...pl

    > "Jedna trzecia respondentów nie czuje się zobowiązana do spłaty zadłużenia,
    > bo liczy, że sytuacja sama się rozwiąże"

    jak to "sama"?

    1) "ja sie nie boję, ja mam raka"
    2) "mój wnuczek dla którego wziełam kredyt mówił że wznowi
    spłaty jak tylko podejmie nową pracę"
    3) g... mi zrobicie, nawet mnie nie zamkniecie do wiezienia
    bo jestem samotna matka i wychowuje trójke dzieci
    4) zima idzie, darmowe żarcie we więzieniu czeka
    5) komu jeszcze może się wydawać że warto nie spłacać?