  • 1. Data: 2013-12-26 21:29:03
    Temat: Zajęcie konta
    Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Wyobraźmy sobie taką sytuację. Komornik zajmuje konto, ale z niego nie
    ściąga bo wpływy są poniżej kwoty wolnej od zajęcia. W internecie
    widać saldo dostępne np. minus 5000 zł. Co miesiąc wpływa kwota ok.
    400 zł, która jest wypłacana w ciagu 2-3 dni. I teraz pytanie. Czy od
    kwoty minus 5000 zł są naliczane jakieś odsetki?

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2013-12-26 21:34:08
    Temat: Re: Zajęcie konta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Dec 2013 21:29:03 +0100, Malkontent napisał(a):
> [...]
    > 400 zł, która jest wypłacana w ciagu 2-3 dni. I teraz pytanie. Czy od
    > kwoty minus 5000 zł są naliczane jakieś odsetki?

    Na ile rozumiem - debetu nie ma, to jakie odsetki ?

    Tylko ze zanim wyplacisz, to dwa miesiace mina :-)

    J.

  • 3. Data: 2013-12-26 21:51:39
    Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Dnia Thu, 26 Dec 2013 21:34:08 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał:

    >Na ile rozumiem - debetu nie ma, to jakie odsetki ?

    Debetu nie ma, ale czy bank nie traktuje ujemnego salda jako debet?
    Znikąd, po odblokowaniu pokazało się saldo minus 78 zł. Skąd,
    dlaczego? Nie wiem sam, a bank zamknięty coby dopytać.

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2013-12-26 22:42:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Dec 2013 21:51:39 +0100, Malkontent napisał(a):
    > Dnia Thu, 26 Dec 2013 21:34:08 +0100, "J.F."
    >
    > Debetu nie ma, ale czy bank nie traktuje ujemnego salda jako debet?

    Saldo nie bylo ujemne, choc moglo sie tak pokazac.
    Moze i bank tak to traktowal, ale podstaw nie ma.

    > Znikąd, po odblokowaniu pokazało się saldo minus 78 zł. Skąd,
    > dlaczego? Nie wiem sam, a bank zamknięty coby dopytać.

    Zlozenie wydatkow, oplata za realizacje zajecia ...

    J.