  • 1. Data: 2008-08-08 15:17:53
    Temat: Zakupy których nie zrobiłem a zapłaciłem
    Od: Otez <r...@p...o2.wytnij.pl>

    Witam.
    Dzisiaj sprawdzam saldo na kredytówce i okazuje się, że ktoś sobie
    zrobił zakupy na mój koszt.
    Kwota około 3000. Zakupy dokonane przez net w jakimś angielskim sklepie
    z osprzętem wędkarskim 5/08/2008 zaksięgowane 6/08/2008. Bank który
    wydał kartę to Raiffeisen.
    Reklamacja w banku złożona - na jakimś ich druku - jest tam podana kwota
    i data, ale raczej nic więcej. Czy powinienem zgłosić sprawę na policję?
    Jeśli tak to komu konkretnie? Wiem już, że czas reklamacji w banku
    wynosi 90 dni. Poza tym nie dowiedziałem się specjalnie bo to jakaś nowa
    placówka i nie specjalnie personel był zorientowany co i jak.
    Co jeszcze mogę, powinienem zrobić?

    Pozdrawiam
    O.

  • 2. Data: 2008-08-08 17:52:35
    Temat: Re: Zakupy których nie zrobiłem a zapłaciłem
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Otez pisze:
> [...]
    > wynosi 90 dni. Poza tym nie dowiedziałem się specjalnie bo to jakaś nowa
    > placówka i nie specjalnie personel był zorientowany co i jak.

    Jak najbardziej zgloszenie przestepstwa na policje - ktos mogl
    wykorzystac dane twojej karty spisane przy okazji platnosci w zwyklym
    polskim sklepie, lacznie z numerem cv2, ktory banki jawnie drukuja na
    karcie bez mozliwosci zmiany przez yzytkownika.

  • 3. Data: 2008-08-09 16:08:07
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Otez" <r...@p...o2.wytnij.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 90 dni. Poza tym nie dowiedziałem się specjalnie bo to jakaś nowa placówka
    > i nie specjalnie personel był zorientowany co i jak.

    kto normalny trzyma tyle kasy na koncie z kartą?

  • 4. Data: 2008-08-09 16:42:37
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:g7kfdc$f8e$1@inews.gazeta.pl, *zlotowinfo* wrote:
    > Użytkownik "Otez" <r...@p...o2.wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > kto normalny trzyma tyle kasy na koncie z kartą?

    Sprawdz szoste slowo w pierwszym poscie (zacytowane ponizej) sobie a dopiero
    potem zastanawiaj sie czy zabrac glos.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2008-08-09 18:57:43
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:g7khs6$o1s$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Sprawdz szoste slowo w pierwszym poscie (zacytowane ponizej) sobie a
    > dopiero potem zastanawiaj sie czy zabrac glos.

    dobrze że nie dałem sobie wcisnąć karty kredytowej

  • 6. Data: 2008-08-10 11:26:12
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > kto normalny trzyma tyle kasy na koncie z kartą?

    Kredytowej? Pewnie większość. Na debetowej też nie ma problemu,
    wystarczy mieć do konta linię kredytową, czy debetową z której nie zawsze
    się korzysta. Na szczęście np. w mbanku są limity, ale niestety większość
    banków ich nie ma.

  • 7. Data: 2008-08-10 20:12:01
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    zlotowinfo napisał(a):

    > dobrze że nie dałem sobie wcisnąć karty kredytowej

    Od kiedy problem nie dotyczy kart debetowych?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 8. Data: 2008-08-10 20:56:13
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Od kiedy problem nie dotyczy kart debetowych?

    mam kartę w mbanku, czy jest w niej możliwe wybranie więcej niż na niej
    jest?
    jeśli tak to w jaki sposób?

  • 9. Data: 2008-08-10 21:14:50
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    zlotowinfo napisał(a) w wiadomości: ...
    >Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    >mam kartę w mbanku, czy jest w niej możliwe wybranie więcej niż na niej
    >jest?
    >jeśli tak to w jaki sposób?

    Teoretycznie jeżeli pozwala na płatności zdalne bez autoryzacji.
    Arek

  • 10. Data: 2008-08-10 23:26:49
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    zlotowinfo napisał(a):

    > mam kartę w mbanku, czy jest w niej możliwe wybranie więcej niż na niej
    > jest?

    Nie

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk