  • 1. Data: 2013-06-23 13:32:15
    Temat: Zamknięcie kont: Inteligo, BZWBK <30, GetinOnline
    Od: Benny <j...@g...com>

    50 zł z Inteligo odebrane, marne 150 zł z BZWBK też (aj a można było 700) oraz
    użytecznościowa śmierć klonów skłania mnie do podziękowania za współpracę.

    Z racji, że są to konta Internetowe, prawdopodobnie trzeba wysyłać listy i to
    polecone, co w przypadku 3 listów to ponad 10 zł wyjdzie, a wydatki trzeba
    racjonalizować. Można któryś z nich zamknąć w oddziale? Ewentualnie w jakiejś
    centrali, bo mieszkam w Warszawie to i tramwajem można dojechać.

  • 2. Data: 2013-06-23 13:57:39
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 czerwca 2013 13:32:15 UTC+2 użytkownik Benny napisał:
> [...]
    racjonalizować. Można któryś z nich zamknąć w oddziale? Ewentualnie w jakiejś
    centrali, bo mieszkam w Warszawie to i tramwajem można dojechać.

    Inteligo w marmurze PKO BP, WBK chyba TYLKO w oddziale, a GetinOnline to nie wiem, bo
    nigdy nie korzystałem.

  • 3. Data: 2013-06-23 16:15:58
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    pws <p...@g...com> writes:

    [...]
    > WBK chyba TYLKO w oddziale,
    Nieprawdą jest jakoby. Mozna poleconym.
    KJ

    Adding manpower to a late software project makes it later.
    -- F. Brooks, "The Mythical Man-Month"

  • 4. Data: 2013-06-23 18:18:16
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 czerwca 2013 16:15:58 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Nieprawdą jest jakoby. Mozna poleconym.

    Możliwe. Ale kolega-autor wątku i tak nie chciał wydawać niepotrzebnie na listy.

  • 5. Data: 2013-06-23 20:55:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-06-23 18:18, pws pisze:

    > Możliwe. Ale kolega-autor wątku i tak nie chciał wydawać niepotrzebnie na listy.

    Jeśli się przespaceruje do BZWBK-u to mu wydrukują z komputera specjalne
    formularze zamknięcia rachunku (oraz kanałów dostepu - jeśli rezygnuje
    też z dostępu do likwidowanego konta via komórka/net). Wystarczy tylko
    podpisać. Dostanie swoją kopię, ewentualnie wypłaci resztki z konta w
    kasie i... żegnaj baneczku.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2013-06-23 22:45:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-06-23 13:57, pws pisze:
> [...]
    >
    > Inteligo w marmurze PKO BP, WBK chyba TYLKO w oddziale, a GetinOnline to nie wiem,

    konto w GO/OO możesz też zamknąć papierowo w oddziale HB/OF, ale musisz
    trafić na doradcę, któremu będzie się chciało to zrobić

    w stacjonarnym oddziale GNB tego nie zrobisz, bo oni kont w GO/OO nie widzą

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2013-06-24 13:32:12
    Od: Benny <j...@g...com>

    PKO BP mam w osiedlu, BZWBK z 500 m dalej to lux. Mam kumpla w OF to może z nim
    załatwię, a jak nie to coś się wymyśli. Dzięki koledzy, wiśni życzę :)