  • 1. Data: 2009-11-11 23:36:47
    Temat: Zamkniecie konta a oplaty
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    Witam,

    Czy bank moze nie zamknac konta dopoki nie zaplace zaleglych oplat.

    Czy jestem zmuszony miec konto z oplatami.

  • 2. Data: 2009-11-12 02:34:22
    Temat: Re: Zamkniecie konta a oplaty
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    WW3 wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy bank moze nie zamknac konta dopoki nie zaplace zaleglych oplat.
    >
    > Czy jestem zmuszony miec konto z oplatami.

    Nie. Nie może.
    Może dochodzić swojej kasy na drodze sądowej.

  • 3. Data: 2009-11-12 07:38:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Może opłaty anulować i konto zamknąć. Miałem kiedyś taki przypadek...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-11-12 08:31:16
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "WW3" news:1e8e.00000122.4afb4a8f@newsgate.onet.pl

    > Witam,

    Cześć!

    > Czy bank moze nie zamknac konta dopoki nie zaplace zaleglych oplat.

    Znam taki przypadek z ING. Do póki opłaty nie zostały uregulowane konto nie
    mogło zostać zamknięte. Facet musiał lecieć po kasę...

    > Czy jestem zmuszony miec konto z oplatami.

    To już zależy od Ciebie. Na rynku są darmowe konta, w których za podstawowe
    usługi nie płacisz.

  • 5. Data: 2009-11-12 13:23:11
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "WW3" <w...@o...pl> writes:

    > Czy bank moze nie zamknac konta dopoki nie zaplace zaleglych oplat.
    >
    > Czy jestem zmuszony miec konto z oplatami.

    Ludzie myla dwie sprawy: istnienie konta oraz obowiazywanie umowy.
    Konto, zeby zostalo zamkniete, musi miec zerowe saldo. Bank oczywiscie
    moze to saldo sam wyzerowac, moze to tez typowo zrobic klient.

    Umowa przestaje typowo obowiazywac po np. miesiacu od jej wypowiedzenia
    przez jedna ze stron. Saldo na koncie nie ma z tym zwiazku.
    --
    Krzysztof Halasa