  • 1. Data: 2011-05-21 13:38:47
    Temat: Zamknięcie konta w PKO BP
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Witam

    Chcialbym zamknac konto w PKO BP z jednoczesnym splaceniem kredytu
    gotowkowego i kredytu odnawialnego.
    Czy oprocz Dowodu Osobistego i wniosku o zamknecie konta, potrzebuje jeszcze
    czegos ?
    Oczywiscie srodki na splate w/w kredytow sa na koncie.

  • 2. Data: 2011-05-21 15:32:26
    Temat: Re: Zamknięcie konta w PKO BP
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > jeszcze czegos ?
    > Oczywiscie srodki na splate w/w kredytow sa na koncie.

    Ćwiczyłem. Jeśli zrobisz to w oddziale, w którym zakładałeś, nie powinno
    być trudności. Ja zamykałem nawet takie ze współwłaścicielem i nieobecną
    jego kartą i dało się, choć trwało z godzinę.

    I nie dawaj za wygraną, jak będą chcieli cię zbyć.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2011-05-21 15:55:15
    Od: "jerzynka" <j...@o...pl>

    to ciekawe
    dzieki tej kampanii wiecej znam osob ktore zamknely tam konto niz te ktore
    sie zainteresowaly oferta banku
    Ciekawe jaki bedzie bilans, oczywiscie tego sie nie dowiemy, ale skoro bank
    jest spolka akcyjna to moze musi opublikowac w sprawozdaniu takie dane.

  • 4. Data: 2011-05-24 23:04:47
    Od: "Bags" <k...@o...pl>

    "jerzynka" <j...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > Ciekawe jaki bedzie bilans, oczywiscie tego sie nie dowiemy, ale skoro
    > bank jest spolka akcyjna to moze musi opublikowac w sprawozdaniu takie

    No sorry, ale trzeba mieć trochę niepoukładane pod sufitem, żeby zakładać
    konto w PKO BP, Majewski tylko wbił gwóźdź do trumny. PKO BP umrze wraz z
    emerytami, którzy zostali w tym banku.

    --
    Wader