  • 1. Data: 2008-04-16 18:17:46
    Temat: "Zamykanie" KK w ING Banku Slaskim
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    22.02.2008 r., zlozylem dyspozycje zamkniecia KK w ING (pisemnie, w
    oddziale banku).

    Najpierw dostalem telefon, zebym przyniosl potwierdzenie zamkniecia
    starej karty, na podstawie ktorej wyrabialem KK w ING.

    Pozniej listem zwyklym otrzymalem ww. informacje pisemnie.

    Wczoraj, tj. 15.04.2008 r. wykonalem telefon do ING (do dzialu
    monitoringu, od ktorego otrzymalem pismo) i okazalo sie, ze karta nadal
    jest aktywna (!!). Po telefonie do oddzialu banku i rozmowie z
    kierownikiem (czy dyrektorem) placowki okazalo sie, ze pracownik przyjal
    dyspozycje ale nie odzynaczyl tego w systemie. Tak wiec karta przez
    prawie 2 miesiace byla sobie aktywna i mozna nia bylo np. placic online.

    Kierownictwo placowki przeprosilo i powiedzialo, ze wszystko zostanie
    naprostowane (chociaz tyle dobrego).

    Fajna sprawa. ING juz dziekujemy.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-04-16 19:27:08
    Temat: Re: "Zamykanie" KK w ING Banku Slaskim
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 16.04.2008 Mithos <f...@a...pl> napisał/a:
    > Fajna sprawa. ING juz dziekujemy.

    Ja aktywowałem kartę ze trzy tygodnie temu. Do dzisiaj nie umiem nią
    płacić, przy próbie terminal drukuje odmowę. Infolinia od kart wysyła do
    oddziału, który podobno nie dopełnił jakiejś formalności, a oddział mówi,
    że 'na infolinii się nie znają' ;) I tak sobie to wyjaśniają...
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 3. Data: 2008-04-16 19:36:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):
> [...]
    > oddziału, który podobno nie dopełnił jakiejś formalności, a oddział mówi,
    > że 'na infolinii się nie znają' ;) I tak sobie to wyjaśniają...

    W moim przypadku mozna bylo wydac caly limit np. na doladowania
    telefonow prepaid i zaplacilby za to albo bank albo pracownik, bo ja
    stosowna dyspozycje zlozylem 22.02.2008 r. (co mam na pismie). Moza tak
    trzeba ich "uczyc" ?

    W kazdym razie jakosc obslugi w tym banku jest zenujaca, co w polaczeniu
    z "cudowna" autoryzacja przelewow sprawia, ze ING to dla mnie istota
    partactwa i syfu.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-04-16 19:36:53
    Od: RobertS <b...@p...pl>

    > 22.02.2008 r., zlozylem dyspozycje zamkniecia KK w ING (pisemnie, w
    > oddziale banku).

    He też miałem z tym jazdy, bo ONI z Katowic nie kazali zamknąć mojej
    karty i dlatego pani w oddziale nie chciala tego zrobic...

    > Najpierw dostalem telefon, zebym przyniosl potwierdzenie zamkniecia
    > starej karty, na podstawie ktorej wyrabialem KK w ING.
    >
    > Pozniej listem zwyklym otrzymalem ww. informacje pisemnie.

    co takiego? to chyba jakieś jaja

> [...]
    > prawie 2 miesiace byla sobie aktywna i mozna nia bylo np. placic online.
    >
    > Kierownictwo placowki przeprosilo i powiedzialo, ze wszystko zostanie

    oj fajna, ale mille i tak nie pobiją...

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2008-04-16 19:39:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > oj fajna, ale mille i tak nie pobiją...

    Dlaczego ? Niebawem bede zamykal u nich AmEx'a (dla odmiany bede CHYBA
    uzywal ich MC pilkarskiej, ktora to niby juz mam tylko cos poczta mi jej
    dostarczyc nie moze) i musze wiedziec czy robic to telefonicznie czy
    wszystko dokumentowac pisemnie.

    Z Millenium jako banku (gdzie mam KK) jestem calkiem zadowolony,
    pomijajac poziom obslugi, ponizej tego co jest w McDonaldzie.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-04-16 20:18:01
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > co takiego? to chyba jakieś jaja

    Czemu jaja. Ja dostałem aż trzy tego rodzaju listy. Każdy coraz bardziej
    "groźny", aż do groźby zamknięcia karty włącznie (co jak widzę nie zawsze im
    się udaje :).

    Czwartego jak na razie nie ma.

    marekz

  • 7. Data: 2008-04-16 20:21:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Kwi, 22:18, "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote:

> [...]
    > "groźny", aż do groźby zamknięcia karty włącznie (co jak widzę nie zawsze im

    Bo juz ci zamkneli karte, tylko pracownik zapomnial wprowadzic to w
    system ;)

  • 8. Data: 2008-04-16 20:24:47
    Od: RobertS <b...@p...pl>

    > Czemu jaja. Ja dostałem aż trzy tego rodzaju listy. Każdy coraz bardziej
    > "groźny", aż do groźby zamknięcia karty włącznie (co jak widzę nie
> [...]

    mnie rownież tym kiedyś straszyli, ale listu nie dostałem, a nawet
    gdybym dostał to i tak potwierdzenia by nie dostali...

    teraz jest inaczej, jak się składa w ING wniosek o kk na podstawie
    wyciągów z innej karty to......trzyba przynieść zaświadczenie o
    zarobkach lub historie konta z zarobkami, dlaczego tak jest kobita na
    infolinii nie potrafila mi wyjasnic!

    natomiast w Mille tak mieszali przez prawie 2 m-ce, ze karta ktora
    chcialem przeniesc sie skonczyla (nie wznawialem jej) i finalnie karty
    mi nie przyznali

    RobertS

  • 9. Data: 2008-04-16 23:01:38
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

> [...]
    > lub historie konta z zarobkami, dlaczego tak jest kobita na infolinii nie

    Nie wierze. :-) To jakas wolna tworczosc ktoregos z oddzialow moze. Czy to
    potwierdzone przez kogos?

    marekz

  • 10. Data: 2008-04-17 05:54:54
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 16.04.2008 MarekZ <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał/a:

    > Nie wierze. :-) To jakas wolna tworczosc ktoregos z oddzialow moze. Czy to
    > potwierdzone przez kogos?

    No właśnie. Niedawno (~6 tygodni temu) przenosiłem i nie przypominam sobie,
    żebym nawet jakieś oświadczenie o dochodach pisał (ale mogę źle pamiętać).