  • 1. Data: 2012-06-22 18:24:32
    Temat: Zamykanie kont - 6 banków [truestory]
    Od: Tomek <t...@g...com>

    Nazbierało się troche tych banków, niektóre z promocji inne kusiły bezbelkowymi
    lokatami ale nadszedł czas ich zamknięcia. Dodam że wszystkie były bezpłatne, więc
    mogłem je w zasadzie trzymać - lecz liczę na kolejne promocje :D

    Lista banków: ING, Polbank, Raiffeisen, Eurobank, Deutsche Bank, Multibank

    Streszczenie: nigdzie nie zapytali o powód zamknięcia, najkrótsze zamknięcie w
    Deutsche Banku, najdłuższe w Eurobanku

    1. ING
    liczba rachunków: 5
    czas zamknięcia: ~15 minut
    Łącznie 10 podpisów, zwrot gotówki z konta od ręki (zdziwiłem się, bo nie wiedziałem
    że coś tam mam). Obsługa bardzo miła, lecz procedura powolna - 1000 kliknięć w
    systemie i 10 kartek do podpisu.

    2. Polbank
    liczba rachunków: 7
    czas zamknięcia: ~25 minut
    26 podpisów, 26 kartek + wypłata 6gr w kasie. Polbank jak na półbank przystało musiał
    załatwiać coś z centralą co trwało z 15 minut, potem drukowanie stosu stron od
    centrali (które były zrzutami ekranu z jakiegoś ich programu), następnie drukowanie
    26 potwierdzeń i ich podpisy. Tragedia!

    3. Raiffeisen
    liczba rachunków: 3
    czas zamknięcia: ~3 minuty
    Pani nie była zaskoczona faktem, że konto zamykam po otrzymaniu wczoraj drugiej
    stówki. Poprosiła o drugie konto na które zostaną przelane ewentualne środki (bo
    konto nadal działa przez 30 dni). Podpisałem 3 kartki i pożegnałem rajfiego. Duży
    plus za bezproblemowe zamykanie konta ;-)

    4. Eurobank
    liczba rachunków: 16
    czas zamknięcia: ~40 minut
    Bardzo porządna obsługa, konto z online zostało najpierw zmienione na standardowe a
    potem zamknięte (aby uchronić od opłaty za konto online). Procedura bardzo długa, 40
    podpisów, regygnacja z: karty, tokena, bankowości elektronicznej, zmiana pakietu
    konta, 15 kont oscz., 1 konto standardowe. Człowiek klikał przez dobre 30 minut,
    potem 40 kartek do podpisu i po koncie.

    5. Deutsche Bank
    liczba rachunków: 3
    czas zamknięcia: ~1 minuta
    Mówisz: chcę zamknąć wszystkie rachunki. Po chwili jest wydruk 3 stron, podpisujesz
    JEDNĄ, nie dostajesz nawet kopii i gotowe. Jeden podpis, dosłownie minuta zamykania.

    6. Multibank
    liczba rachunków: 2
    czas zamknięcia: ~5 minut
    Bardzo miła i nawet szybka obsługa. Trochę klikania w systemie, 4 podpisy, dwie
    strony dla mnie i konto za 30 dni będzie zamknięte.

    To tyle na dziś ;-)

  • 2. Data: 2012-06-22 18:47:56
    Temat: Re: Zamykanie kont - 6 banków [truestory]
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 22 Cze, 18:24, Tomek <t...@g...com> wrote:

> [...]
    JEDNĄ, nie dostajesz nawet kopii i gotowe. Jeden podpis, dosłownie minuta zamykania.

    Czyli nawet nie wiesz, czy zostalo zamkniete....

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2012-06-22 19:07:03
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Mówisz: chcę zamknąć wszystkie rachunki. Po chwili jest wydruk 3 stron,
    > podpisujesz JEDNĄ, nie dostajesz nawet kopii i gotowe.

    po tym co czytam na tej grupie z braku kopii bym sie nie cieszył :)
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2012-06-22 20:01:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 22 Jun 2012 09:24:32 -0700, Tomek napisał(a):

> [...]
    > środki (bo konto nadal działa przez 30 dni). Podpisałem 3 kartki i
    > pożegnałem rajfiego. Duży plus za bezproblemowe zamykanie konta ;-)

    Można pocztą listela wysłać i zamkną.

> [...]
    > bankowości elektronicznej, zmiana pakietu konta, 15 kont oscz., 1 konto
    > standardowe. Człowiek klikał przez dobre 30 minut, potem 40 kartek do

    Ja kwitnąłem z godzinę identycznie to samo aczkolwiek nie ciesz się. Do
    mnie zadzwoniła Pani, że jakieś odsetki się naliczyły - pewnie kilka
    groszy i muszą znowu się tam przejść :/

> [...]
    > chcę zamknąć wszystkie rachunki. Po chwili jest wydruk 3 stron,
    > podpisujesz JEDNĄ, nie dostajesz nawet kopii i gotowe. Jeden podpis,

    Jak dbneta zamykałem to fakt szybko to poszło.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2012-06-22 21:09:04
    Od: "C." <c...@g...com>

    Kiedyś zamykałem konto w Multi. Szybko poszło, profilaktycznie wziąłem potwierdzenie
    wykonania mojego polecenia.

    Przydało się ... po pół roku, wtedy okazało się że mimo że mam papier w ręku, z
    którego wynika że nie jestem klientem, to mam nadal konto które jest aktywne.

    Drugie podejście było już bardziej skuteczne.

    C.

  • 6. Data: 2012-06-22 23:32:41
    Od: " Rafal" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomek <t...@g...com> napisał(a):

    > 5. Deutsche Bank
    > liczba rachunk=F3w: 3
    > czas zamkniecia: ~1 minuta
    > nie dostajesz nawet kopii i gotowe.

    Dlatego zawsze zostawiam kilka złotych, które każę zwrócić na moje stałe konto
    w momencie likwidacji rachunku - przynajmniej będzie po tym jakiś ślad w
    systemie. W VW zostawiłem nawet więcej aby po kilku latach się nie przypluli z
    odsetkami, że nie dostali tokenu, a tak to mieli szanse to sami zwindykować.

    Potwierdzam, że najłatwiej i najprzyjemniej zamykało się konto w ING.
    Zdenerwowały mnie ich zapytania monitorujące do BIK'u, pomimo że nie miałem
    nawet karty kredytowej a może właśnie dlatego? W oddziale przepraszali i
    zapewniali ze to wyłączą, ale bylem już zdecydowany i do końca im nie dowierzałem.

    VW przysłał nawet coś na "do widzenia".

    Konto w ToyotaBank zamykałem osobiście (mają jednak oddział który można
    odwiedzić w Warszawie, choć przypomina to raczej biuro) ze względu na token.
    Poszło bez problemów + pozostał skan wniosku w e-sejfie do którego nie zabrali
    dostępu.

    Od mbanku nawet kopa w du..e na pożegnanie ani potwierdzenia. Ponieważ było to
    pierwsze konto które zamykałem i chcąc uzyskać jakakolwiek pomoc od m-linii
    trafiłem na totalna barierę pytając sie ich co ma się znaleźć na oświadczeniu.
    Na szczęście Inteligo (z którego nie zrezygnuję) ma gotowy wniosek na stronie
    który po drobnej korekcie powędrował do mbanku ;-) Za karę mbank zasponsorował
    mi teraz modem + opłaca internet nie wyciągając ode mnie niewiele więcej niż
    to konieczne do skorzystania z promocji. A za rok znowu pożegnamy się,
    prawdopodobnie już definitywnie.

  • 7. Data: 2012-06-22 23:41:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    xbartx wrote: