  • 1. Data: 2006-04-24 14:07:35
    Temat: Zamykanie konta w Multi :)
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Opróżniłem konto i wydałem dyspozycję zamknięcia.
    Dzwoni obsługa, abym na konto z powrotem coś wpłacił, bo... nie mogą zamknąć
    konta, gdy jest na nim 0zł. Musi być najlepiej z 20zł, a nadwyżkę wypłacą mi w
    kasie (gdy się do nich pofatyguję).

    Fajnie :) Wpłacać? ;>

  • 2. Data: 2006-04-24 14:28:20
    Temat: Re: Zamykanie konta w Multi :)
    Od: "Arek" <p...@g...com>

    Mnie tez oskubali za calu miesiac, mimo ze zamknalem rachunek 2
    kwietnia... Swoja droga to jestem ciekawy co sie stanie jak nie
    wplacisz nic, albo jak rachunek jest na minusie a ja chcialbym go
    zamknac.

  • 3. Data: 2006-04-24 14:30:31
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    Fajnie :) Wpłacać? ;>

    Nie wplacac, bo po co. Jak masz kopie dyspozycji zamkniecia, to co
    Cie obchodza jakies wewnetrzne problemy Multibanku ze sobą.

    marekz

  • 4. Data: 2006-04-24 14:34:28
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2006-04-24 16:07 r...@a...net.pl napisał(a):
> [...]
    > konta, gdy jest na nim 0zł. Musi być najlepiej z 20zł, a nadwyżkę wypłacą mi w

    Ja tak miałem w Millenium. Powiedziałem, że chcę zlikwidować konto i
    proszę mi wszystko wypłacić. Pani wypłaciła, a potem się zorientowała,
    że nie powinna była ;). Musiałem wpłacić bodaj 10 zł (z tego chyba 3 zł
    zeżarła zaraz opłata za prowadzenie rachunku) i na koniec zostały 2 zł,
    które mogli mi wysłać na jakieś inne konto lub mogłem wypłacić, ale
    wypłata w oddziale kosztowała 3 zł, więc oczywiście nie chcieli
    wypłacić, bo prowizja była większa od kwoty na koncie :)
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 5. Data: 2006-04-24 15:03:13
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > Fajnie :) Wpłacać? ;>

    Ja mialem w druga strone. Pani zamykala mi rachunek w Pekao, wyplacila mi
    całą kasę jaka była na nowo otwarty rachunek w innym banku. Problem z tym że
    wypłaciła razem z 3k zł debetem który u nich miałem. Zorientowali się po dwu
    tygodniach, do dzisiaj się zastanawiam czy dobrze zrobiłem że oddałem ;) A
    tak swoją drogą to ciekawe kto by wziął to na siebie bank, czy kobieta z
    okienka?

    Sz.

  • 6. Data: 2006-04-24 18:56:40
    Od: n...@o...pl

> [...]
    > kwietnia... Swoja droga to jestem ciekawy co sie stanie jak nie
    > wplacisz nic, albo jak rachunek jest na minusie a ja chcialbym go

    1. Nie oskubali Cię za cały miesiąc, bo od złożenia wypowiedzenia liczy się 30
    dni do zamknięcia konta, w trakcie których rachunek funkcjonuje.
    2. IMHO nie zamkną Ci rachunku jeżeli nie pokryjesz wszystkich zobowiązań.

  • 7. Data: 2006-04-24 19:00:04
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    > Nie wplacac, bo po co. Jak masz kopie dyspozycji zamkniecia, to co
    > Cie obchodza jakies wewnetrzne problemy Multibanku ze sobą.

    Polecam §90 z Regulaminu prowadzenia MultiKont
    http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bin
    aryPL/51171/Regulamin_MultiKonto_51171.pdf

  • 8. Data: 2006-04-24 20:09:21
    Od: "Arek" <p...@g...com>

    Kazalem zamknac rachunek w danym dniu i to zrobili, wiem ze mialem
    mozliwosc utrzymywania go jescze przez 30 dni, ale odmówilem.

    A jesli nie zaspokoje zobowiazan to co mi moga zrobic, czy beda
    tak dlugo naliczali miesieczne oplaty az nazbiera sie taka
    "kupka", ze komornik bedzie mógl wkroczyc i wyegzekwowac?

  • 9. Data: 2006-04-24 21:24:44
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Arek <p...@g...com> wrote:

    > Kazalem zamknac rachunek w danym dniu i to zrobili, wiem ze mialem
    > mozliwosc utrzymywania go jescze przez 30 dni, ale odmówilem.

    Ciekawe jest to co powiadasz.
    Poszedłeś i zamknęli Ci rachunek _tego_ samego dnia?
    Z ciekawości - w którym CUF-ie?
    I pewnie masz potwierdzenie że Ci zamknęli rachunek _w_ tym dniu?
    (zamknięcia rachunku, a nie złożenia dyspozycji)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2006-04-24 22:15:49
    Od: "Arek" <p...@g...com>

    Ano ciekawe - mam wniosek o zamkniecie rachunku i w jego tresci jest
    zaznaczona kratka: bez zachowania 30 dniowego okresu wypowiedzenia.
    jakbym mial skaner to bym zeskanowal.
    Dla zaspokojenia ciekawosci - byl to CUF na ul. Marszalkowskiej w
    Saskim Poincie.