  • 1. Data: 2006-10-21 18:24:39
    Temat: Zarabianie podwójnie na nieruchomościach !!!
    Od: "MARCO" <f...@o...eu>

    Witam

    Chciałbym się podzielić pewnym spostrzeżeniem i pomysłem.

    Nie wszyscy Właściciele Nieruchomości zdają sobie sprawę, że tkwi w niej
    "zamrożony" kapitał, który można w każdej chwili wykorzystać i przeznaczyć
    na każdy - dowolnie wybrany cel.

    Moje spostrzeżenie i pomysł skierowany jest do osób:

    - mających nieruchomości i chcących na niej zarabiać więcej niż przyrost
    wartości tej nieruchomości w czasie.

    Kontakt dla zainteresowanych
    od poniedziałku.
    TEL. 0-600-758-949

  • 2. Data: 2006-10-21 18:41:58
    Temat: Re: Zarabianie podwójnie na nieruchomościach !!!
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "MARCO" <f...@o...eu> wrote in message
    > Witam
    >
    > Chciałbym się podzielić

    Weź się podziel pierdzielu i spadaj z tą reklamą.
    Iź ci napisali, że musisz zadbać o to aby przyrost grzyba na nieruchomości
    był szybszy niż wzrost wartości tej nieruchomości.
    Wówczas będziesz miał przyrost nieruchomości większy niż przyrost jej
    wartości.