  • 1. Data: 2004-06-21 13:38:38
    Temat: Zasady przyznawania złotych kk w citi - pytanie
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    Zgodnie z tym co tam sobie powypisywali na stronie, kryterium otrzymania kk w
    koloze , który citi nazywa złotym, a moja żona sraczkowatym, jest dochód
    miesięczny (cóś 8 kilo brutto). Mimo spełnienia tego warunku, zarówno
    wspomniana wyżej małżonka (visa), jak i niżej podpisany (master) otrzymali w
    tej kwestii niczym nie uzasadnioną aczkolwiek stanowczą odmowę.
    Czy ktoś wie (dostrzegłem co najmniej jednego propagatora tego banku w
    okolicy) jakie są rzeczywiste kryteria, którymi się kieruje ta instytucja?
    Sam z siebie wymyśliłem tylko tyle, że onże bank nie chce żebym mu płacił
    więcej niż płacę, aby uczynić ofertę tańszą i jako taką reklamować ją w w
    tutejszej grupie. Wiem, że to głupie wytłumaczenie...
    Dla wyjaśnienia dodam, że na kartach silver już nie możemy sobie podnieść
    limitów, a mamy je niemalże od momentu, kiedy citi zaczął takowe w Polsce
    wydawać.
    TIA
    yayco

    PS Biorąc pod uwagę krążące w tej grupie wątki, ilością postów przypominające
    seriale argentyńskie, a jakością sporu Bitwę pod Hastings w wykonaniu koła
    gospodyń wiejskich z Warwick, prosiłbym o nie reklamowanie w tym wątku kk
    innych banków. Ma on na celu zaspokojenie mojej ciekawości przyrodniczej, a
    nie nabycie żóltego produktu gdzie indziej.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-21 14:24:23
    Temat: Re: Zasady przyznawania złotych kk w citi - pytanie
    Od: Kwiatowa Wróżka <w...@z...org>

    On Mon, 21 Jun 2004 15:38:38 +0200, "yayco" <i...@s...com>
    wrote:

> [...]
    >Czy ktoś wie (dostrzegłem co najmniej jednego propagatora tego banku w
    >okolicy) jakie są rzeczywiste kryteria, którymi się kieruje ta instytucja?

    Jak w każdym banku przed przyznaniem jakiegokolwiek produktu
    kredytowego przechodzisz ocene zdolności kredytowej. Może w twojej
    historii pojawił się dodatkowy kredyt/dziecko, za mało wykorzystujesz
    kredyt na dotychczasowej karcie, miałes jakies poślizgi w płatnościch,
    mineło za mało czasu od poprzedniego podniesienia kredytu, twój
    samochód się zestarzał, twoja firma gorzej przędzie itd.

    pozdrawiam
    --
    Kajka

  • 3. Data: 2004-06-21 14:35:36
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Może d...@g...pl Ci odpowie ;-)

    K.

  • 4. Data: 2004-06-21 14:40:02
    Od: "yayco" <i...@s...com>

> [...]
    >mineło za mało czasu od poprzedniego podniesienia kredytu, twój
    >samochód się zestarzał, twoja firma gorzej przędzie itd.

    Jedyne pod co mógłbym podpadać, to nierozwojowość: nie miewam kredytów i
    płacam zadłużenie karty w całości, nie bacząc na "atrakcyjne odsetki"
    oferowane przez citi. Ale jakoś im to nie przeszkadzało w podwyższaniu limitu
    karty aż do górnej granicy. Ciekawostka.
    No, ale nie zawsze jestem grzeczny jak do nich dzwonię, i zamknąłem też parę
    kont (para to dwa).
    W przeciwieństwie do innych banków citi w zasadzie nie bada wiarygodności
    kredytowej, w sposób wykraczający poza historię rachunku karty. Citi co do
    zasady nie było nigdy zainteresowane tym jaki mam samochód (Raffi był), u
    kogo mieszkam (onże) i ile wydaję na jedzenie (Multi). Oni dysponują tylko
    historią karty i rządają zaświadczeń o zarobkach.
    yayco

  • 5. Data: 2004-06-21 14:41:31
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Może d...@g...pl Ci odpowie ;-)

    Na to właśnie po cichu liczyłem :-D
    yayco

  • 6. Data: 2004-06-21 16:06:11
    Od: "JotKa" <j...@i...pl>

    Użytkownik "yayco" <i...@s...com> napisał w wiadomości

    > Jedyne pod co mógłbym podpadać, to nierozwojowość:

    no nie tylko, pod ortografię również :)

    JotKa

  • 7. Data: 2004-06-21 16:43:20
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >no nie tylko, pod ortografię również :)

    Szczera jest to prawda i powszechnie wiadoma. Nawet w recenzji mojego
    doktoratu wytknięto mi, że sobie nie radzę z partykułą. Ponieważ nie wiem, co
    to (czy może nawet: kto to) jest partykuła, a nadto doktorat mój (podobnie,
    jak wedle mojej najlepszej wiedzy - ta lista dyskusyjna)nie był poświęcony
    ortografi, więc się zbytnio nie przejąłem (jeszcze są redaktorki na
    szczęście).
    W każdym razie, gratuluję dociekliwości i dziękuję za merytorycznie ciekawą i
    poprawną (w skali, jakiej nigdy nie osiągnę, a przez to i zazdroszczę)
    odpowiedź, która zasadniczo wpłynęła na stan mojej wiedzy o Citibanku w
    szczególnościa, zaś o całokształcie spraw w ogólności.

    yayco (zawstydzony, choć poświadczony dysortografik)

  • 8. Data: 2004-06-21 16:53:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Kwiatowa Wróżka <w...@z...org> writes:

    > kredytowego przechodzisz ocene zdolności kredytowej. Może w twojej
    > historii pojawił się dodatkowy kredyt/dziecko,

    Chyba brak dziecka? Posiadanie niepracujacej zony i dziecka jest w
    Citku powodem do otrzymania wyzszego limitu na karcie...

    MJ

  • 9. Data: 2004-06-21 17:41:54
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Chyba brak dziecka? Posiadanie niepracujacej zony i dziecka jest w
    > Citku powodem do otrzymania wyzszego limitu na karcie...

    Dziwisz sie? W przypadku osoby samotnej i zejscia osoby z tego podalu, to
    kto ma splacic zobowiazania? A tak to zostaje ratorosl i zona :-)

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2004-06-21 21:56:10
    Od: Kwiatowa Wróżka <w...@z...org>

    On Mon, 21 Jun 2004 16:40:02 +0200, "yayco" <i...@s...com>
    wrote:

> [...]
    >kogo mieszkam (onże) i ile wydaję na jedzenie (Multi). Oni dysponują tylko
    >historią karty i rządają zaświadczeń o zarobkach.

    To jak Ty ta karte dostałeś, skoro we wniosku sa takie informacje
    wymagane.
    Myślę, że najprostszy sposób aby się dowiedzieć, to napisac do Citi
    zapytanie.

    --
    Kajka