  • 1. Data: 2010-07-05 15:25:12
    Temat: Zaskakujący wynik?
    Od: TT <t...@o...pl>

    Kogo ten wynik zaskoczył? Bo mnie nie.

    ---------------
    Zaskakujący wynik wyborów w więzieniach

    W aresztach i zakładach karnych Bronisław Komorowski zdobył 91,9 proc.
    poparcia. Jego rywal z drugiej tury wyborów prezydenckich, Jarosław
    Kaczyński, uzyskał 8,1 proc. głosów - podał Centralny Zarząd Służby
    Więziennej.

    http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/
    ,1,3317540,aktualnosc.html

    ---------------

    TT

  • 2. Data: 2010-07-05 16:59:19
    Temat: Re: Zaskakujący wynik?
    Od: zenek <z...@o...pl>

    TT pisze:

> [...]
    > poparcia. Jego rywal z drugiej tury wyborów prezydenckich, Jarosław
    > Kaczyński, uzyskał 8,1 proc. głosów - podał Centralny Zarząd Służby

    poprzednik Kaczyński swoją popularność szeryfa zdobył w ten sposób, że

    powsadzał do więzień alimenciarzy i drobnych pijaczków rowerzystów (za
    jego kadencji jako ministra sprawiedliwości zaludnienie więzień wzrosło
    o 30%), więc nie rozumiem szczekania moherów, bo jedynym przewinieniem
    sporej części tych więzniów, jest, że podwinęła im się noga, a państwo
    zamiast im pomóc, wsadza ich do więzienia..

  • 3. Data: 2010-07-05 17:09:22
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    zenek pisze:

> [...]
    > sporej części tych więzniów, jest, że podwinęła im się noga, a państwo
    > zamiast im pomóc, wsadza ich do więzienia..

    Skąd masz te dane, że alimenciarzy, drobnych pijaczków i rowerzystów?
    Potrafisz to poprzeć jakimś źródłem?
    Od Palikota usłyszałeś? Czy może własna wyobraźnia?

    J.

  • 4. Data: 2010-07-05 18:04:38
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Joachim pisze:

    > Skąd masz te dane, że alimenciarzy, drobnych pijaczków i rowerzystów?
    > Potrafisz to poprzeć jakimś źródłem?
    > Od Palikota usłyszałeś? Czy może własna wyobraźnia?
    >

    > J.

    Zerknij baranie dod danych dostepnych w internecie, wiekszosc skazanych
    to plotki ktorzy siedza za kradziez chleba.

  • 5. Data: 2010-07-05 18:45:39
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > Zerknij baranie dod danych dostepnych w internecie, wiekszosc skazanych
    > to plotki ktorzy siedza za kradziez chleba.

    No to podaj link. Oczywiście w tym linku ma być zawarta informacja, że
    L. Kaczyński spowodował ten stan rzeczy. Konkrety proszę.

    Wiem, że płotki siedzą. Przecież nie spodziewam się, że Miro, Rycho,
    Zbycho i Sawicka pójdą siedzieć.

    J.

  • 6. Data: 2010-07-05 19:38:47
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Joachim pisze:

> [...]
    > L. Kaczyński spowodował ten stan rzeczy. Konkrety proszę.
    >

    > Wiem, że płotki siedzą. Przecież nie spodziewam się, że Miro, Rycho,

    Sprawdz baranie kto promowal wprowadzenie karalnosci dla rowerzystow po
    piwku i innych super przestepstw.

    Miro Rycho i Zbycho nie pojda siedziec bo to sa hurtownicy

  • 7. Data: 2010-07-05 19:57:21
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    zenek pisze:

    > Sprawdz baranie kto promowal wprowadzenie karalnosci dla rowerzystow po
    > piwku i innych super przestepstw.
    >
    > Miro Rycho i Zbycho nie pojda siedziec bo to sa hurtownicy

    Echhh ci biedni wyborcy PO. Tefałen wcisnął im bajer, że po piwku na
    rowerze trafia się do więzienia.

    Naprawdę urocze...

    J.

  • 8. Data: 2010-07-06 02:53:06
    Od: "Palik" <p...@T...pl>

    Użytkownik "TT" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > poparcia. Jego rywal z drugiej tury wyborów prezydenckich, Jarosław
    > Kaczyński, uzyskał 8,1 proc. głosów - podał Centralny Zarząd Służby

    Żaden szanujący się więzień nie zagłosuje na parówę.Nie wiem jak to się ma
    do tych wyników ,ale jeśli już pytacie....:}

    Palik

  • 9. Data: 2010-07-06 03:56:24
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Joachim pisze:

    > Echhh ci biedni wyborcy PO. Tefałen wcisnął im bajer, że po piwku na
    > rowerze trafia się do więzienia.
    >
    > Naprawdę urocze...
    >
    > J.

    Niestety ale trafia sie do wiezienia po piwku na rowerze, osobiscie znam
    2 takich.

  • 10. Data: 2010-07-06 08:51:36
    Od: out <q...@p...fm>

    TT pisze:

> [...]
    > poparcia. Jego rywal z drugiej tury wyborów prezydenckich, Jarosław
    > Kaczyński, uzyskał 8,1 proc. głosów - podał Centralny Zarząd Służby

    Mnie też nie; wiadomo - Bronka popierają wszyscy starzy komuniści,
    agentura, pedały i złodzieje, jak widać ;)