  • 1. Data: 2009-01-16 14:12:50
    Temat: Zasłyszane w Polbanku...
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    Hej!

    W oddziale Polbanku starszy Pan aktywuje sobie różne usługi, konsultant
    cierpliwie wszystko tłumaczy...
    Pod koniec klient prosi również o kod dostępu do obsługi przez telefon.
    Na to konsultant odpowiada, że można załatwić to tylko przez infolinię.
    Odpowiedź mogła być tylko jedna: "Wczoraj próbowałem dodzwonić się przez
    godzinę i nic!".
    Konsultant ze stoickim spokojem: "Wie Pan, mamy tylko pięciu
    konsultantów na infolinii i obsługują całą Polskę..."

    Uśmiałem się... ;-)

    --
    Łukasz

  • 2. Data: 2009-01-16 14:29:31
    Temat: Re: Zasłyszane w Polbanku...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > Konsultant ze stoickim spokojem: "Wie Pan, mamy tylko pięciu
    > konsultantów na infolinii i obsługują całą Polskę..."

    dzwoniłem w ostatnim tygodniu 5 razy - za kazdym razem bez dłuższego
    oczekiwania.

  • 3. Data: 2009-01-16 15:06:01
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail s...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > dzwoniłem w ostatnim tygodniu 5 razy - za kazdym razem bez dłuższego
    > oczekiwania.

    Ja dzisiaj też dzwoniłem i konsultant odpowiedział po jakiś 5-10
    minutach, więc ok.

    Śmiać mi się chciało z wyjaśnień konsultanta w oddziale :)

    --
    Łukasz

  • 4. Data: 2009-01-16 21:41:07
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gkq7oq$m9p$1@news.onet.pl>,
    "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja dzisiaj też dzwoniłem i konsultant odpowiedział po jakiś 5-10
    > minutach, więc ok.
    >
    > Śmiać mi się chciało z wyjaśnień konsultanta w oddziale :)

    Moze tylko wy dwaj do nich dzwonicie?

    TA

  • 5. Data: 2009-01-18 12:29:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Moze tylko wy dwaj do nich dzwonicie?
    >
    > TA

    ja już nie dzwonię, taniej (4 zł na bilety) i szybciej (15 min. w jedną
    stronę) opłaca mi sie pojechać do placówki, w której wielu rzeczy
    załatwić się NIE DA ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-01-18 13:38:59
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    Lukasz, sq2dyl wrote:

    > Ja dzisiaj też dzwoniłem i konsultant odpowiedział po jakiś 5-10
    > minutach, więc ok.

    5-10 minut czekania na telefonie jest ok?

    Dla mnie, to jest dyskwalifikacja.

  • 7. Data: 2009-01-19 11:53:00
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Lukasz, sq2dyl wrote:

> [...]
    > Konsultant ze stoickim spokojem: "Wie Pan, mamy tylko pięciu
    > konsultantów na infolinii i obsługują całą Polskę..."

    Coś w tym jest, bo odkąd pamiętam *zawsze* trafiam na tego samego
    konsultanta. Co prawda nie dzwoniłem tam za wiele razy, ale mimo
    wszystko przypadek jest ciekawy... :-)

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2009-01-19 12:24:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 19 Jan 2009 12:53:00 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Coś w tym jest, bo odkąd pamiętam *zawsze* trafiam na tego samego
    > konsultanta. Co prawda nie dzwoniłem tam za wiele razy, ale mimo
    > wszystko przypadek jest ciekawy...

    Niedawno czytałem, że w Allianz jest ich ponoć 17, zaś w Aliorze -- 3x
    tyle ;-)

    Ale po co miałoby być więcej? Ilu Polbank ma klientów?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl