  • 1. Data: 2006-12-22 11:54:36
    Temat: Zasrańce z Inteligo
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    Witam

    Jakieś dwa - trzy tygodnie temu (w każdym bądz razie bardzo dawno) złozyłem
    wniosek o otwarcie konta firmowego w Inteligo. Chwilę później zadzwonił
    konsultant, dzień później przesłałem wszelkie niezbędne dokumenty tydzień
    później odezwał się ktoś że zapoznał się z dokumentami i k... mac cisza
    dzwonię 3 dni temu - czy mogliby z łaski swojej przesłać mi umowę - bo musze
    złożyć NIP - 1 a firma rusza 2 stycznia - odpowiedź w Piątek ma Pan wysyłkę
    Dzwonię dziś - w środę, pewnie zadzownię w środę - powiedzą po nowym roku

    Totalna olewka klienta, który raczej nie trzymałby na tym koncie stypendium

    W związku z powyższym mam pytanie:

    1. Czy ktoś dysponuje numerem telefonu lub faksem osoby kompetentnej ze
    strony Inteligo
    2. W jakim polecanym banku np. w środę po świętach załatwię formalności
    związane z założeniem rachunku od ręki

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2006-12-22 12:09:36
    Temat: Re: Zasrańce z Inteligo
    Od: " mrks" <m...@g...pl>

    Auto <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > strony Inteligo
    > 2. W jakim polecanym banku np. w środę po świętach załatwię formalności

    Moj tata ma firmowe konto w Multibanku, chwali sobie.

  • 3. Data: 2006-12-22 13:15:01
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    mrks napisał(a):

    > Moj tata ma firmowe konto w Multibanku, chwali sobie.

    O, zwłaszcza że do końca roku trwa promocja: konta założone w czasie jej
    trwania będą prowadzone bezpłatnie (obiecują, że dożywotnio).
    http://www.multibank.pl/dla_firmy/multikonta/

    Marek

  • 4. Data: 2006-12-22 14:48:34
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@w...pl> napisal(a):
> [...]
    > dzwonię 3 dni temu - czy mogliby z łaski swojej przesłać mi umowę - bo musze

    No to składaj. Po co Ci do tego numer rachunku? Jak Ci przyślą umowę,
    to dostaniesz aktualizację. Od ponad dwóch lat rachunek bankowy nie
    jest niezbędny do prowadzenia działalności, no przynajmniej do jej
    "zaczęcia" w sensie o który Ci chodzi.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 5. Data: 2006-12-22 15:09:24
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@w...pl> napisal(a):
> [...]
    ^^^^^^^^^^

    "złożysz", chciałem napisać :)

    > wiem, liczyłem że uda się to zrobić raz a założenie konta w banku będzie
    > najprostszą i najszybszą sprawą

    W internetowym banku - zdecydowanie niekoniecznie :)

  • 6. Data: 2006-12-22 15:12:06
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

  • 7. Data: 2006-12-22 17:35:41
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> napisał
    w wiadomości news:emglo0$8bn$1@news.interia.pl...

    > O, zwłaszcza że do końca roku trwa promocja: konta założone w czasie jej
    > trwania będą prowadzone bezpłatnie (obiecują, że dożywotnio).
    > http://www.multibank.pl/dla_firmy/multikonta/

    Uwaga na haczyk:
    "Wymagamy minimalnej wpłaty na rachunek, raz na trzy miesiące, przy
    założeniu, że w rozliczeniu miesięcznym kwota wpłat nie będzie niższa niż
    2.000 zł."

    Z.

  • 8. Data: 2006-12-23 18:27:59
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Auto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > złozyłem wniosek o otwarcie konta firmowego w Inteligo. Chwilę później
    > zadzwonił konsultant, dzień później przesłałem wszelkie niezbędne

    Trzeba było się wcześniej dowiedzieć ile może to trwać.
    Od momentu wpłynięcia dokumentów do 10 dni roboczych (czyli ok. 2 tygodnie).