  • 1. Data: 2004-01-16 11:42:41
    Temat: Zastrzezenie karty VE w serwisie internetowym inteligo
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    Chcialbym zrezygnowac z karty inteligo ve. Czy jak ja zastrzege w serwisie
    internetowym, to skutecznie zniej zrezygnuje i z oplat zwiazanych z
    uzytkowaniem? Chcialbym sie rowniez pozbyc powiadamiania sms bez dzwonienia na
    infolinie. Chcialbym to zrobic nie dzwoaniac, bo to konto pewnej osoby, ktora
    jest za granica i nie chce cos zadwonic do niech na infolinie - ciezki
    pacjent ;)

  • 2. Data: 2004-01-16 12:08:31
    Od: SebCz <n...@a...pl>

    Dnia 16 Jan 2004 12:42:41 +0100, kuba <k...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Chcialbym zrezygnowac z karty inteligo ve. Czy jak ja zastrzege w
    > serwisie
    > internetowym, to skutecznie zniej zrezygnuje i z oplat zwiazanych z
    > uzytkowaniem?

    TAk.

> [...]
    > ktora
    > jest za granica i nie chce cos zadwonic do niech na infolinie - ciezki

    Trza dzwonić, AFAIK.

    --
    ______
    Pozdrowienia