  • 1. Data: 2012-10-31 19:18:13
    Temat: Zastrzezenie karty a opłata... ING
    Od: j...@o...pl

    Jak to jest z zastrzeżeniem karty i opłatą w danym cyklu rozliczeniowym w INGu?
    Pomału przygotowuję się do ucieczki - limit 1k zrobiony, zaksięgowany właśnie
    dzisiaj. Zastanawiam się tylko czy np. nie będzie łatwiej wyrobić 100pln i wtedy
    zastrzec (na wszelki wypadek).

    Dla potomnych:
    mBank - brak opłaty za miesiąc rozliczeniowy w którym nastąpiło zastrzeżenie
    BGZ - również (pomału zastanawiam się by zrezygnować z orzechów Baśkowych - tym
    bardziej że skrobnęło mnie przez opóźnione księgowanie 8 pln).

  • 2. Data: 2012-10-31 19:33:05
    Temat: Re: Zastrzezenie karty a opłata... ING
    Od: g...@g...com

    W dniu środa, 31 października 2012 19:18:13 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:
    > Jak to jest z zastrzeżeniem karty i opłatą w danym cyklu rozliczeniowym w INGu?

    Na forum ING pracownicy twierdzą, że opłata jest proporcjonalna czyli ~23 gr za każdy
    dzień okresu rozliczeniowego w którym zastrzeżono kartę bez wyrobienia limitu.

  • 3. Data: 2012-10-31 20:12:19
    Od: j...@o...pl

    > Na forum ING pracownicy twierdzą, że opłata jest proporcjonalna czyli ~23 gr za
    każdy dzień okresu rozliczeniowego w którym zastrzeżono kartę bez wyrobienia limitu.

    Czyli lepiej stuknąć stówkę i mieć to z głowy. Ciekawe tylko czy wypłata nagrody
    uzależniona jest od posiadania karty.

  • 4. Data: 2012-10-31 20:46:20
    Od: g...@g...com

    W dniu środa, 31 października 2012 20:12:19 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:
    > Czyli lepiej stuknąć stówkę i mieć to z głowy. Ciekawe tylko czy wypłata nagrody
    uzależniona jest od posiadania karty.

    Pewnie, że lepiej, ale jak ktoś bardzo nie chce płacić ich kartami... ;) Na forum
    mbanku ktoś napisał, że dzwonił na infolinię i potwierdzili, że karta nie musi być
    aktywna w chwili wypłaty nagrody więc wystarczy przepuścić 1000zł przez kartę i można
    ją zastrzec. No ale ja tam wolę poczekać bo w miesiąc 100zł wydam bez problemu ;)