  • 1. Data: 2014-12-01 10:55:45
    Temat: Zastrzeżenie karty w BNP Parabank
    Od: Benny <j...@g...com>

    Jeżeli otrzymałem tablet od BeeNPe i czekam juz tylko aż minie magiczne 12 miesięcy
    to czy mogę zastrzec kartę by uniknąć opłaty 6 zł? Z tego co widziałem można t zrobić
    jedynie przez telefon, co jest denerwujące. Jeżeli zastrzegę ją dziś tj 1 grudnia to
    czy naliczą jeszcze opłątę za grudzień?

  • 2. Data: 2014-12-01 15:52:31
    Temat: Re: Zastrzeżenie karty w BNP Parabank
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Benny" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > widziałem można t zrobić jedynie przez telefon, co jest denerwujące. >
    > Jeżeli zastrzegę ją dziś tj 1 grudnia to czy naliczą jeszcze opłątę za

    Nie sądzę, by niemożliwe było zastrzeżenie karty poprzez wizytę w banku.

  • 3. Data: 2014-12-01 23:31:43
    Od: Benny <j...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 grudnia 2014 10:55:46 UTC+1 użytkownik Benny napisał:
> [...]
    jedynie przez telefon, co jest denerwujące. Jeżeli zastrzegę ją dziś tj 1 grudnia to

    Chodziło o fakt, iż nie można tego zrobić online. Ale bądź co bądź masz rację.