  • 1. Data: 2009-01-16 19:18:10
    Temat: Zauwazyliscie?
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    Od nieco ponad tygodnia, mimo spadku indeksu, rosnie ilosc spolek, ktore r/r
    wzrosly. Moja strategia juz mi kaze kupowac powoli akcje (narazie za mniej
    niz 1/10 portfela, ale jednak). Moim zdaniem odbicie juz niedlugo (byc moze
    tuz po pokonaniu min).

  • 2. Data: 2009-01-16 21:11:37
    Temat: Re: Zauwazyliscie?
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Gonzo" <g...@n...net> wrote in message news:gkqmhk$4c2$1@news.onet.pl...
> [...]
    > r/r wzrosly. Moja strategia juz mi kaze kupowac powoli akcje (narazie za
    > mniej niz 1/10 portfela, ale jednak). Moim zdaniem odbicie juz niedlugo
    Nadzieja matka glupich.
    Jesli chcesz sie wzbogacic w krotkim czasie, to najpierw sie zastanow, czy
    na to zaslugujesz. Zrob rachunek sumienia. Jesli sumienie ci powie, ze
    zaslugujesz, to probuj. Ale jesli nie zaslugujesz, to przegrasz nawet wtedy,
    gdy inni beda wygrywac.

    Pester

  • 3. Data: 2009-01-16 21:38:35
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    Ech wkurwiaczu, mialem nie odpisywac na twoje posty, ale co mi tam. Otoz ze
    mna jest tak, ze jestem na rynku od 2004, roczny CAGR mam nieco ponad 60%, a
    od koncowki Sierpnia 2007 cierpliwie siedze na krotkich. Jesli wiec nie masz
    nic do powiedzenia na moim poziomie to poprostu nie odpisuj.

  • 4. Data: 2009-01-16 22:43:28
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > 60%, a od koncowki Sierpnia 2007 cierpliwie siedze na krotkich. Jesli wiec
    > nie masz nic do powiedzenia na moim poziomie to poprostu nie odpisuj.

    Mam wrażenie, że piszesz sam ze sobą albo Twojego interlokutora
    skierowałem do smietrnika :)
    Dziekuję za brak cytatu !!!
    --
    marfi

  • 5. Data: 2009-01-17 11:53:36
    Od: Benek <benetto@[usunto]gazeta.pl>

    On Fri, 16 Jan 2009 19:18:10 -0000, "Gonzo" <g...@n...net> wrote:

> [...]
    >niz 1/10 portfela, ale jednak). Moim zdaniem odbicie juz niedlugo (byc moze

    Będzie korekta spadków....

  • 6. Data: 2009-01-18 08:27:57
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    Bo na tej liście nie ma już z kim pisać i polemizować...niestety, jedynie
    sporadycznie pojawiają sie jakieś ciekawsze posty.

    Pozdrawiam JG

  • 7. Data: 2009-01-18 12:25:58
    Temat: Goodnight And Thank You
    Od: " stanislaw.trashtalk" <s...@g...pl>

    stu <j...@w...pl> napisał(a):

    > Bo na tej liście nie ma już z kim pisać i polemizować...niestety, jedynie
    > sporadycznie pojawiają sie jakieś ciekawsze posty.
    >
    > Pozdrawiam JG

    Jest taka piosenka z musicalu E-vita (obejrzanego w kinie)
    http://www.dj-lyrics.com/Madonna-songs-lyrics/Goodni
    ght-And-Thank-You--lyric.htm

    (Che:)
    Goodnight and thank you Senor Jabon
    We are grateful you found her a spot on the sound radio
    We'll think of you every time she's on the air
    We'd love you to stay but you'd be in the way
    So do up your trousers and go

    Watch your back Senor Jabon - to jeszcze nie koniec :-)

  • 8. Data: 2009-01-19 20:26:41
    Od: "Jarek" <j...@c...mysite.pl>

    no jest taka sytuacja.. ze niektore spolki ida ostro w gore, ale trzeba
    uwazac... ja mialem fuxa, jedna spolka spadla 10% 2ga wzrosla ze 30% ...
    oczywiscie ta pierwsza zostala potraktowana jako inwestycja
    dlugoterminowa... ( ;/ )
    czekam na odbicie wigu20, wtedy cos kupie...
    moze pkobp .. chociaz cos smierdzi kolo bankow,
    moze bioton... ale ogranicza go linia po maxach 2008-11-05 ... 2009-01-13 i
    po min 2008-11-20 ... 2009-01-16, cersanit jest na niezlym min., tvn szykuje
    sie na 13 zl...
    jaka kupa ;/

  • 9. Data: 2009-01-19 20:33:36
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    Ja bym nigdy nie kupil spolki, ktora przez ostatni rok spadla.
    Sredni miesieczny wzrost spolek na gpw: 1%
    Srednie miesieczny tych co r/r wzrosly: 2.9%