  • 1. Data: 2011-05-21 22:55:28
    Temat: Zawarłem kredyt...
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    wiem ze moge cie wycofac w przeciagu 10 dni

    Kwota 9300 /
    raty stale24msc 471
    343 ubez
    289 prowizka
    12,71/% oprocentowanie
    razem 11309,30

    mbank u nich mam konto i na podstawie analizy moglem wzias nawet 20tys

    chce sie wycofac
    jak pojde do innego banku z zapytaniem to w BIKu bede figurowal
    jako kredyt podjety czy zreygnowal??

    jaka mam szanse na nowy pozytywny kredyt ???

  • 2. Data: 2011-05-22 09:05:25
    Temat: Re: Zawarłem kredyt...
    Od: " jk" <j...@g...pl>

    Po co brałeś, jak już chcesz rezygnować?

    A w BIKu będzie widoczne na razie tylko zapytanie o kredyt wraz z wnioskowaną
    kwotą.

  • 3. Data: 2011-05-22 09:14:14
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik " jk" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Po co brałeś, jak już chcesz rezygnować?
    >
    > A w BIKu będzie widoczne na razie tylko zapytanie o kredyt wraz z
    > wnioskowaną
    > kwotą.
    znalazlem tansza oferte i chcialbym wziasc inna kwote wieksza o jakies 3-4
    tys na 3lata