-
1. Data: 2002-04-21 09:17:51
Temat: "Zelazka"
Od: "Maciej Loret" <m...@p...com>
Witam.
Czy punkt akceptujacy karty musi posiadac "zelazko"?
W sobote w "Warcie" chcialem zaplacic za ubezpieczenia, zona wyciaga
karte, a pani mowi, ze przeprasza, ale na wyswietlaczu POSa (POSu???) ma
dziwny napis. Patrze, a tam cos w rodzaju "zresetuj terminal" i metrowa
wstega z niego wychodzaca z powtarzajacym sie tymze napisem. Pytam czy
maja "zelazko". Nieeeeee.
Pozdrawiam,
Maciej Loret
m...@p...pl
-
2. Data: 2002-04-21 09:43:56
Temat: Re: "Zelazka"
Od: "MK" <m...@i...pl>
Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...com> napisał w wiadomości
news:a9u0k4$lrb$4@news.tpi.pl...
>
> Czy punkt akceptujacy karty musi posiadac "zelazko"?
Nie musi. Np. eService nie udostepniaja wcale imprinterow.
> W sobote w "Warcie" chcialem zaplacic za ubezpieczenia, zona wyciaga
> karte, a pani mowi, ze przeprasza, ale na wyswietlaczu POSa (POSu???) ma
> dziwny napis. Patrze, a tam cos w rodzaju "zresetuj terminal" i metrowa
> wstega z niego wychodzaca z powtarzajacym sie tymze napisem.
>
2. Co robić gdy zamiast wydruku wysyłki na terminalu pojawia się "Wykonaj
restart".
Wchodzimy klawiszem 9 do funkcji nadzorczych i wybieramy 4 aby wykonać
restart.
Standardowym hasłem dla funkcji nadzorczych jest "0" i enter
[ http://www.polcard.com.pl/faq2.html ]
Maciej
--
FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
-
3. Data: 2002-04-22 06:57:41
Temat: Re: "Zelazka"
Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
> Nie musi. Np. eService nie udostepniaja wcale imprinterow.
Czy w przypadku braku połączenia mogę wtedy żądać głosowej autoryzacji ? Chodzi
o to, czy ekspedient/ka ma obowiązek zadzwonic wtedy do takiego eService, czy
innego centrum żeby transakcję jednak przeprowadzić ?
Grzegorz
-
4. Data: 2002-04-22 08:14:09
Temat: Re: "Zelazka"
Od: "MK" <m...@i...pl>
Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:aa0c8h$220$1@korweta.task.gda.pl...
>
> Czy w przypadku braku połączenia mogę wtedy żądać głosowej autoryzacji ?
Chodzi
> o to, czy ekspedient/ka ma obowiązek zadzwonic wtedy do takiego eService,
czy
> innego centrum żeby transakcję jednak przeprowadzić ?
>
Ja powiem tak... postępowanie akceptanta zależy przede wszystkim od tego czy
chce coś sprzedać. Jeśli mu na tym zależy do prawdopodobnie zadzwoni, jeśli
nie to znajdzie zawsze jakąś wymówkę. AFAIR umowy aklajer<>akceptant nie
narzucają takiego obowiązku na akceptanta.
Maciej
--
FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
-
5. Data: 2002-04-22 09:05:22
Temat: Re: "Zelazka"
Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
> AFAIR umowy aklajer<>akceptant nie
> narzucają takiego obowiązku na akceptanta.
Czyli niesłusznie nakrzyczałem na sprzedawcę na stacji paliw ;-)
Tylko co zrobić z paliwem ? ;-))
Grzegorz
-
6. Data: 2002-04-22 10:13:32
Temat: Re: "Zelazka"
Od: <z...@p...onet.pl>
...
> Czyli niesłusznie nakrzyczałem na sprzedawcę na stacji paliw ;-)
> Tylko co zrobić z paliwem ? ;-))
> Grzegorz
>
Nic prostszego - spuścić do cebrzyka lub konewki ;)
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
7. Data: 2002-04-22 11:35:45
Temat: Re: "Zelazka"
Od: Robert <r...@g...pl>
Grzegorz napisał(a):
>
> > AFAIR umowy aklajer<>akceptant nie
> > narzucają takiego obowiązku na akceptanta.
>
> Czyli niesłusznie nakrzyczałem na sprzedawcę na stacji paliw ;-)
> Tylko co zrobić z paliwem ? ;-))
> Grzegorz
w tym momencie sprzedawcy zalezy zeby sprzedac (przeciez z baku ci nie
odleje) i dzwoni po autoryzacje :)
robert