  • 1. Data: 2009-10-07 13:18:08
    Temat: nowy system w bzwbk
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Hej!
    Kiedy zostanie wdrożony nowy system bzw bk, nie chce mi sie codziennie
    sprawdzać,
    a na stronie nie znalazłem takiej informacji, czy ktos wie?

    P.

    --
    Program DUMPINGOWIEC(.pl) to mały kombajn. Za pomocą tylko jednego banalnie
    prostego

  • 2. Data: 2009-10-07 13:46:35
    Temat: Re: nowy system w bzwbk
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> wrote in

> [...]
    > sprawdzać,
    > a na stronie nie znalazłem takiej informacji, czy ktos wie?

    hej wlasnie dzisiaj pozdro

  • 3. Data: 2009-10-07 16:15:19
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    > hej wlasnie dzisiaj pozdro

    Nowy system jest już dostępny pod adresem:
    https://www.centrum24.pl/centrum24-web/login

    --
    Chandler

  • 4. Data: 2009-10-07 17:27:35
    Od: Antlis <p...@g...com>

    On 7 Paź, 18:15, "Chandler" <c...@c...pl> wrote:

    > Nowy system jest już dostępny pod
    adresem:https://www.centrum24.pl/centrum24-web/login

    > --
    > Chandler

    już jest

  • 5. Data: 2009-10-07 17:58:07
    Temat: Żenada (było: Re: nowy system w bzwbk)
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Chandler" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Nowy system jest już dostępny pod adresem:
    > https://www.centrum24.pl/centrum24-web/login

    Jak dla mnie porażka - nic nie naprawili, sporo rzeczy zepsuli.

    Np. nadal można dokonywać operacji tylko pomiędzy pierwszymi ośmioma
    rachunkami z listy.
    W starym systemie można było od razu zobaczyć datę ostatniej operacji (co
    jest ważne np. przy kontach oszczędnościowych), teraz trzeba wchodzić w
    szczegóły rachunku.
    Nadal brak jakiegokolwiek wpływu na limity kart. Czyli bank ma jednym słowem
    w dupie bezpieczeństwo klienta.

    Podsumowując: DNO

    Po cholerę te zabawy i ściemy z bankiem pomysłów, jak bank nie jest w
    stanie poprawić najprostszych błędów? Ot. choćby brak możliwości dokonania
    jakiejkolwiek operacji na 9-tym i kolejnym rachunku z listy rachunków.

  • 6. Data: 2009-10-07 18:39:04
    Temat: Re: Żenada (było: Re: nowy system w bzwbk)
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

> [...]
    > stanie poprawić najprostszych błędów? Ot. choćby brak możliwości dokonania
    > jakiejkolwiek operacji na 9-tym i kolejnym rachunku z listy rachunków.
    Tak z ciekawości zgłosiłeś te błędy ?

    --
    Chandler

  • 7. Data: 2009-10-07 19:12:15
    Od: " jk" <j...@g...pl>

    Marcin Wasilewski <j...@a...pewnie.je.st> napisał(a):

    > Po cholerę te zabawy i ściemy z bankiem pomysłów, jak bank nie jest w
    > stanie poprawić najprostszych błędów? Ot. choćby brak możliwości dokonania
    > jakiejkolwiek operacji na 9-tym i kolejnym rachunku z listy rachunków.

    To naprawili parę tygodni temu. W necie może być widoczne i możesz korzystać z
    maksymalnie 300 rachunków. Było na grupie.
    Jeśli nadal tego nie możesz zrobić, idź do oddziału.

  • 8. Data: 2009-10-07 22:26:32
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik " jk" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To naprawili parę tygodni temu. W necie może być widoczne i możesz
    > korzystać z maksymalnie 300 rachunków. Było na grupie.
    > Jeśli nadal tego nie możesz zrobić, idź do oddziału.

    A co mi to da, że pójdę do oddziału? Ja w BZWBK24 widzę wszystkie moje
    rachunki, powiem więcej - zakładałem je przez internet, a nie w oddziale.
    Pech polega na tym, że po wybraniu np. przelewu "na rachunek własny" mam do
    wyboru tylko pierwszych osiem.

    Może jeszcze powiesz, że jak pójdę do oddziału to mogę sobie limity
    dzienne na kartach zmienić? Pewnie, że mogę, ale chyba nie na tym polega
    bankowość elektroniczna, aby z każdą pierdołą do oddziału latać?

  • 9. Data: 2009-10-07 22:29:32
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Tak z ciekawości zgłosiłeś te błędy ?

    Jakie błędy? To jest funkcjonalność (a raczej jej brak), o której bank
    wie od wielu miesięcy, w starym systemie tak było, i w nowym jest tak samo,
    tylko się szata graficzna zmieniła.

  • 10. Data: 2009-10-08 08:50:07
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 7 Paź, 19:58, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote:

    > Jak dla mnie porażka - nic nie naprawili, sporo rzeczy zepsuli.

    Ni jest prawdą, że nić nowego się nie pojawiło.
    Są blokady na KK, można włączać 3D-secure do kart (ciekawe czy tez
    wyłączać),

    Nie ma co pisać, że dno dopóki stary system jest dostepny, mają czas
    na poprawki.