  • 1. Data: 2009-04-24 10:18:35
    Temat: "Zerwane" lokat w OF
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Czy znajduje się ktoś na grupie u kogo ostatnio zakończone lokaty w OF (w
    przeciągu ostatniego tygodnia) mają status "zerwano" a nie "zakończono"? :)

    Chyba coś im się system zgłupiał :)

  • 2. Data: 2009-04-24 22:53:20
    Temat: Re: "Zerwane" lokat w OF
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Valdi.Pavlack wrote on 2009-04-24 12:18:
    > Czy znajduje się ktoś na grupie u kogo ostatnio zakończone lokaty w OF (w
    > przeciągu ostatniego tygodnia) mają status "zerwano" a nie "zakończono"? :)
    >
    > Chyba coś im się system zgłupiał :)

    Co znaczy ostatnio? Moja się zakończyła na początku kwietnia i też
    widnieje jako zerwana, ale że kapitał i odsetki w wysokości takiej jak
    powinny wróciły do mnie to nie widzę żadnego problemu.
    Może ten typ tak ma?

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 3. Data: 2009-04-25 07:51:14
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MrMrooz" news:gstft3$cul$1@news.onet.pl

    Napisałem w nawiasie, że w przeciągu ostatniego tygodnia :)

    >Moja się zakończyła na początku kwietnia i też
    > widnieje jako zerwana, ale że kapitał i odsetki w wysokości takiej jak
    > powinny wróciły do mnie to nie widzę żadnego problemu.

    Ja też nie widzę, ale wolałem się zapytać bo:
    1. Wszystki inne lokaty mają status zakończone a jedna niby jest zerwana
    2. Jedna lokata został założona dzień wcześniej niż wpłynęły środki na konto
    w noble :)
    Tak więc wolałem się upewnić, czy tylko u mnie coś szwankuje czy to
    ogólnopolski standard :)

    > Może ten typ tak ma?

    Na to wygląda, albo jakiś pad systemu mają...