  • 1. Data: 2013-03-26 11:58:04
    Temat: Zielone wisnie od Chucka ;)
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Jesli ktos planuje dolaczyc do grupy wyjadaczy zielonych wisienek
    z "konta godnego polecenia" to tylko informuje,
    ze przy poleceniu przez innego klienta BZWBK
    - obie strony dostaja po 100-wie (po spełnieniu warunków promocyjnych)

    Pozdro

  • 2. Data: 2013-03-26 21:01:11
    Temat: Re: Zielone wisnie od Chucka ;)
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 26 Mar, 11:58, "Waldek" <j...@t...mam> wrote:
> [...]
    > ze przy poleceniu przez innego klienta BZWBK
    > - obie strony dostaja po 100-wie (po spe nieniu warunk w promocyjnych)

    Dla porządku podaję link:
    https://polecambank.bzwbk.pl/polecam_bank/zasady_kon
    kursu.html

  • 3. Data: 2013-03-26 22:16:05
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek" <j...@t...mam> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze przy poleceniu przez innego klienta BZWBK
    > - obie strony dostaja po 100-wie (po spełnieniu warunków promocyjnych)

    Zaraz po Świętach planuję założenie "konta godnego polecenia" wiec o ile
    mozna połaczyć obydwie promocje to chętne skorzystam z polecenia obecnego
    klienta. Jeśli ktoś chce być moim polecajacym to proszę o kontakt na priva.

    Dla porządku przypominam, że zgodnie z regulaminem polecający też musi
    spełnić pewne wymagania tzn. posiadac konto przez co najmniej 3 miesiące
    przed miesiącem w którym zgłasza się do promocji i w kazdym z nich mieć
    wpływy na konto w wysokości co najmniej 650 zl miesięcznie. Trzeba też
    wypełnić formularz zgloszeniowy

    Przemek

  • 4. Data: 2013-03-27 09:16:03
    Od: gk <g...@g...com>

    Również planuję założyć konto. Ktoś chętny jako polecający?
    gk

  • 5. Data: 2013-03-28 00:47:32
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-03-27 09:16, gk pisze:
    > Również planuję założyć konto. Ktoś chętny jako polecający?
    > gk

    A z ciekawości, są jakieś limity dla polecających ?
    bo jak nie, to kumpela z mojej firmy niezły cash zgarnie :D

  • 6. Data: 2013-03-28 15:17:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" kiruvu$aes$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > ze przy poleceniu przez innego klienta BZWBK
    > - obie strony dostaja po 100-wie (po spełnieniu warunków promocyjnych)

    Ja mogę być poleconym, ale mam tam 2 oszczędne.
    Matka nie ma tam nic od paru lat -- od ostatniego wiśniobrania...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-04-02 17:01:21
    Od: pws <p...@g...com>

    Jeżeli ktoś jeszcze szuka Klienta Polecającego, to ja, a właściwie mój PESEL, jest do
    dyspozycji.
    Warunki Polecającego spełniłem z nawiązką (min. 650 zł wpływu przez 3 miesiące).
    Zgłaszajcie się na maila: pws(małpa)onet.pl
    Pozdrawiam!

  • 8. Data: 2013-04-04 12:29:38
    Od: p...@g...com

    W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 17:01:21 UTC+2 użytkownik pws napisał:
> [...]
    >
    > Warunki Polecającego spełniłem z nawiązką (min. 650 zł wpływu przez 3 miesiące).
    >
    > Zgłaszajcie się na maila: pws(małpa)onet.pl

    Dodam, że moje konto polecające jest W PEŁNI AKTYWNE!