  • 1. Data: 2010-06-25 08:57:54
    Temat: Zlotówka pod Belka.
    Od: " 666" <j...@N...gazeta.pl>

    Rzygać mi sie chciało kilka dni temu, gdy usłyszałem od paru "znanych z
    żarliwej niezależności" komentatorów o "wzroście kursu złotego w reakcji na
    powołanie M.Belki na prezesa NBP".

    Chciałem wtedy zapytać "a forint może też wzrósł, tak zupełnie przypadkiem??"

    I do tego komentarz samego zainteresowanego: "na pewno" "się umocni" "do
    wakacji".

    A jak na razie w dupeczkę dostajemy, winna zapewne przegrana Korei z
    Portugalią 0:7 .....
    http://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=1m&t=l&a=lg&b=1&r=chfp
    ln+eurpln+gbppln

  • 2. Data: 2010-06-26 05:55:30
    Temat: Re: Zlotówka pod Belka.
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    > Rzygać mi sie chciało kilka dni temu, gdy usłyszałem od paru "znanych z
    > żarliwej niezależności" komentatorów o "wzroście kursu złotego w reakcji na
    > powołanie M.Belki na prezesa NBP".

    Ależ on, kurs wzrastał. Az 10 dni pewnie.

  • 3. Data: 2010-06-27 09:44:20
    Temat: Rumuni nad Belka.
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    www.money.pl/pieniadze/komentarze/artykul/wyrok;rumu