  • 1. Data: 2005-09-01 10:19:19
    Temat: "Złoty osłabnie, warto myśleć o przewalutowaniu kredytu"
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Co grupowi guru myślą o tezie jak w temacie ? Poniżej link do artykułu,
    gdzie została postawiona...
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html/Zloty-
    moze-po-wyborach-slabnac-warto-pomyslec-o-przewaluto
    waniu-kredytu.html?article_id=1338124

    Dodam, że szczególnie interesują mnie oponie nt. franka szwajcarskiego ;-)
    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2005-09-01 10:45:44
    Temat: Re: "Zloty oslabnie, warto myslec o przewalutowaniu kredytu"
    Od: janku <j...@N...gazeta.pl>

    > "Zloty-moze-po-wyborach-slabnac..."

    srata ta ta, co analityk to inna opinia
    dorabiaja ideologie do fusow w herbacie (albo kawie)
    wszystko sprowadza sie do tego, ze:
    33% szans, ze sie oslabi
    33% szans, ze sie wzmocni
    33% szans, ze bedzie oscylowac tak jak obecnie
    no i zostaje 1% - np. wejscie do Euro ;)

    --
    pozdr
    janku

  • 3. Data: 2005-09-01 11:51:30
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Ciekawe, ze ci analitycy dlubia w szczególikach, a jakos nie potrafia
    zestawic najgrubszych sil wplywajacych na ruch waluty. Gadaja o oslabieniu
    zlotego od dawna, a ten sie, cholera, ciagle mocno trzyma :). Cos sie nie
    sprawdzaja te przepowiednie. Oslabienie moze nastapic raczej przed
    wyborami - jak zwykle. A po wyborach to chyba tylko jesli wygra Lobrona na
    spólke z LPRem. Eksport rosnie, gospodarka rosnie, inwestorzy i Unia pompuja
    do Polski walute - to jak sie ma zloty oslabiac? Ropa jak widac jest jeszcze
    za slabym czynnikiem, podobnie jak zaklecia pana Belki

    T.

  • 4. Data: 2005-09-01 12:47:02
    Od: "tomek." <x...@o...pl>

    > http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html/Zloty-
    moze-po-wyborach-slabnac-warto-pomyslec-o-przewaluto
    waniu-kredytu.html?article_id=1338124

    Tak troche pierwsza polowa art. zaprzecza jego drugiej polowie :) Czyli moze
    byc tak, albo tak. Ostatnio ani krótko terminowe ani długo terminowe
    prognozy analityków sie zupelnie nie sprawdzily.. A jasli nawet to nie mozna
    nazwac tego analiza a jedynie fartem. Tak wiec nie sadze zeby nawet okres
    przed/po wyborczy mial jakis znaczacy wplyw na kurs PLN do innych walut,
    choc wszyscy z analitykami wlacznie na to czekają.

    pozdrawiam
    tomek.

  • 5. Data: 2005-09-01 12:54:04
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    dzis sie mocno umocnił....

  • 6. Data: 2005-09-01 21:29:23
    Od: sith <"sith4[at]"@[wywalic-to].dot.tlen.pl>

    janku napisał(a):

> [...]
    > 33% szans, ze sie wzmocni
    > 33% szans, ze bedzie oscylowac tak jak obecnie
    > no i zostaje 1% - np. wejscie do Euro ;)

    To tak jakbym czytal dawne wiadomosci z Reutersa:
    "Na gieldzie dzis spodziewany wzrost, spadki albo stabilizacja"

    :)

    --
    sith

  • 7. Data: 2005-09-02 21:30:41
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam>

    Użytkownik "Roman Sąsiada" <n...@...hate.spam> napisał w
    wiadomości news:df6kj6$v6p$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    waniu-kredytu.html?article_id=1338124

    > Dodam, że szczególnie interesują mnie oponie nt. franka szwajcarskiego ;-)

    może sie i osłabi, ale na jak długo ? a kredyty są nieraz na lata, zaś ich
    przewalutowanie jest kosztowne - może nawet bardziej niż ewentualny zysk na
    kursie. Trwalsze osłabienie się złotówki to też przyczynek do wzrostu
    inflacji, czyli droższy kredyt PLN....
    analitycy to bardziej myslą chyba o swojej transakcji na rynku pochodnym

  • 8. Data: 2005-09-05 19:15:46
    Od: Varg <v...@m...pl>

    sith <"sith4[at]"@[wywalic-to].dot.tlen.pl> wrote:

    > To tak jakbym czytal dawne wiadomosci z Reutersa:
    > "Na gieldzie dzis spodziewany wzrost, spadki albo stabilizacja"

    To już lepiej obejżeć sobie prognozę pogody: to samo ;))

    NP: Summoning - "Stronghold"

    --
    Frozen woods holding within the wisdom
    Forbidden spirit of war and our blood