  • 1. Data: 2005-08-30 10:44:17
    Temat: Zlozony wniosek o kredyt i kradziez dokumentow - co teraz ?
    Od: "Alec" <p...@o...pl>

    Witam !
    Mam zlozony wniosek o kredyt hipoteczny (dzisiaj lub jutro ma byc decyzja) a
    wczoraj w tramwaju mi skradli portfel z dowodem i prawo jazdy itd (te
    dokumenty byly wykorzystane do spisania wniosku o kredyt hipoteczny)
    Prosze mi napisac jak to sie moze dalej potoczyc ?
    W UM mi powiedziele, ze na wyrobienie nowych dokumentow potrzeba bedzie
    okolo miesiaca jak nie iwecej.
    W banku mi powiezieli, ze bede mogl sie dalej poslugiwac paszportem,ale moje
    obawy sa takie, ze notariuszowi i w sadzie moze to nie wystarczyc.

    Wg umowy przedwstepnej do 5 wrzesnia musze uruchomic kredyt !!!

    Prosze o podpowiedz co robic !
    Zdesperowany !

  • 2. Data: 2005-08-30 11:14:25
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Alec" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obawy sa takie, ze notariuszowi i w sadzie moze to nie wystarczyc.
    >
    > Wg umowy przedwstepnej do 5 wrzesnia musze uruchomic kredyt !!!

    Ze strony banku i notariusza, nie powinno Cie nic zlego spotkac. Ja
    sie legitymowalem paszportem podczas zakupu jednej z nieruchomosci
    (adres zamieszkania po prostu podawalem ustnie). W najgorszym razie u
    notariusza, problem zalatwi jakas druga osoba, ktora potwierdzi Twoja
    tozsamosc. A w sadzie to co chcesz zalatwiac ? Bo wniosek o wpis
    wlasnosci oraz wniosek o wpis hipoteki na rzecz banku, to moze za
    Ciebie zlozyc notariusz. Ja wprawdzie skladalem wniosek o wopis
    hipoteki sam, ale nie pamietam czy w ogole jest wtedy jakikolwiek
    dokument tozsamosci potrzebny.

    marekz

  • 3. Data: 2005-08-30 11:38:59
    Od: "Alec" <p...@o...pl>

> [...]
    > Ciebie zlozyc notariusz. Ja wprawdzie skladalem wniosek o wopis
    > hipoteki sam, ale nie pamietam czy w ogole jest wtedy jakikolwiek

    Bardzo dziekuje za odpowiedz. Uspokoilo mnie to i mam nadzieje, ze nie
    bedzie z tym problemow