eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZmiana kwoty zlecenia stalego
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2002-05-22 07:20:22
    Temat: Zmiana kwoty zlecenia stalego
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello pl-biznes-banki,

    Cos mi sie ostatnio Multi przestaje podobac a stalo sie juz moim
    pierwszym kontem. Otoz probowalem ostatnio zmienic kwote zlecenia
    stalego. Probowalem 3 razy i 3 razy dostawalem komunikat ze usluga
    jest czasowo niedostepna i nalezy sprobowac jeszcze raz a jesli
    problem bedzie sie powtarzal skontaktowac sie z bankiem. Oczywiscie
    od razu napisalem maila i do tej pory cisza (a minely juz 4 dni).
    Chyba sie z WBK przeprosze...
    Pzdr

    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki


  • 2. Data: 2002-05-22 18:39:52
    Temat: Re: Zmiana kwoty zlecenia stalego
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia 22 May 2002 09:20:22 +0200, od
    k...@p...onet.pl (Konlin) napisano:

    >Hello pl-biznes-banki,
    >
    > Cos mi sie ostatnio Multi przestaje podobac a stalo sie juz moim
    > pierwszym kontem. Otoz probowalem ostatnio zmienic kwote zlecenia
    > stalego. Probowalem 3 razy i 3 razy dostawalem komunikat ze usluga
    > jest czasowo niedostepna i nalezy sprobowac jeszcze raz a jesli
    > problem bedzie sie powtarzal skontaktowac sie z bankiem. Oczywiscie
    > od razu napisalem maila i do tej pory cisza (a minely juz 4 dni).

    Możliwe, że:
    1. Na rozpatrzenie reklamacji mają z pięc dni roboczych, a na
    odpowiedź na maila z 15.
    2. Wykonywałeś modyfikacje zaraz jak po drugiej zmianie do domu
    wróciłeś, czyli w trakcie przetwarzania systemowego (wtedy np.
    ratunkowy QM w Inteligo dla kolegi, który siedzi obok Ciebie w knajpie
    i jako jedyny wziął kartę, kończy się info, że zadzwonimy jak będzie
    to możliwe, a Wy siedzicie do drugiej gapiąc się przez denka kufli na
    leżącą na stole komórke)

    jahckal


  • 3. Data: 2002-05-23 09:30:06
    Temat: Re[2]: Zmiana kwoty zlecenia stalego
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello jahckal,

    Wednesday, May 22, 2002, 8:39:52 PM, you wrote:

    j> Możliwe, że:
    j> 1. Na rozpatrzenie reklamacji mają z pięc dni roboczych, a na
    j> odpowiedź na maila z 15.

    Ale przeciez oni szanuja moj czas. Myslisz wiec ze tak dlugo moglo by
    to trwac? :))

    j> 2. Wykonywałeś modyfikacje zaraz jak po drugiej zmianie do domu
    j> wróciłeś, czyli w trakcie przetwarzania systemowego

    Nie, probowalem to zrobic po poludniu albo wczesnym wieczorem.

    j> (wtedy np.
    j> ratunkowy QM w Inteligo dla kolegi, który siedzi obok Ciebie w knajpie
    j> i jako jedyny wziął kartę, kończy się info, że zadzwonimy jak będzie
    j> to możliwe, a Wy siedzicie do drugiej gapiąc się przez denka kufli na
    j> leżącą na stole komórke)

    Co to jest QM?
    Pozdrawiam


    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki


  • 4. Data: 2002-05-23 09:33:14
    Temat: Re: Re[2]: Zmiana kwoty zlecenia stalego
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)


    On Thu, May 23, 2002 at 11:30:06AM +0200, Konlin wrote:

    > j> (wtedy np.
    > j> ratunkowy QM w Inteligo dla kolegi, który siedzi obok Ciebie w knajpie
    > j> i jako jedyny wziął kartę, kończy się info, że zadzwonimy jak będzie
    > j> to możliwe, a Wy siedzicie do drugiej gapiąc się przez denka kufli na
    > j> leżącą na stole komórke)
    >
    > Co to jest QM?
    > Pozdrawiam

    QuickMoney pewnie.

    --

    --w
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1