  • 1. Data: 2005-04-28 17:48:06
    Temat: Zmiana oprocentowania eMAX plus?
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Witam.

    Przedwczoraj przyszło mi pocztą potwierdzenie otwarcia rachunku eMAX
    plus w mBanku, na którym widnieje, że oprocentowanie w skali roku = 5% a
    na stronie doczytałem 5.30%. Zmieniali coś, czy ja o czymś nie wim?

    Gree

  • 2. Data: 2005-04-28 19:37:05
    Temat: Re: Zmiana oprocentowania eMAX plus?
    Od: "Marcin__P." <s...@s...pl>

    > Przedwczoraj przyszło mi pocztą potwierdzenie otwarcia rachunku eMAX
    > plus w mBanku, na którym widnieje, że oprocentowanie w skali roku = 5% a
    > na stronie doczytałem 5.30%. Zmieniali coś, czy ja o czymś nie wim?

    Chyba im się za wcześnie wysłało :)))

  • 3. Data: 2005-04-28 19:56:50
    Od: "PrzemB" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gree" <g...@T...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w mBanku, na którym widnieje, że oprocentowanie w skali roku = 5% a na
    > stronie doczytałem 5.30%. Zmieniali coś, czy ja o czymś nie wim?

    [...]
    Dostałem takie samo :-((

    Pozdrowienia
    PrzemB

  • 4. Data: 2005-04-29 09:23:34
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

> [...]

    > w mBanku, na którym widnieje, że oprocentowanie w skali roku = 5% a na
    > stronie doczytałem 5.30%. Zmieniali coś, czy ja o czymś nie wim?

    Biorąc pod uwagę, że w tym miesiącu RPP dwa razy obniżała stopy procentowe,
    to bym się nie zdziwił. Ciekawe tylko, czy banki równie szybko zareagują w
    sferze kredytów. ;>

  • 5. Data: 2005-04-30 12:46:50
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Użytkownik podpisany jako *LPoD* napisał:

    > Biorąc pod uwagę, że w tym miesiącu RPP dwa razy obniżała stopy
    > procentowe, to bym się nie zdziwił. Ciekawe tylko, czy banki równie
    > szybko zareagują w sferze kredytów. ;>

    Zgadza się - ale nie o to chodzi. Po prostu na stronie, w reklamach -
    oprocentowanie eMAX plus jak byk 5.30% - ja byłem pewien, że
    oprocentowanie w skali roku wynosi 5.30% - lecz na powtwierdzeniu
    otwarcia jest napisane inaczej...

    Gree

  • 6. Data: 2005-04-30 20:01:23
    Od: "PrzemB" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PrzemB" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Gree" <g...@T...o2.pl> napisał w wiadomości

    > [...]

    Dopisały się dzisiaj odsetki i okazało się, że:
    do eMax'a plus, który mam od kilku miesięcy dopisały się odsetki w wysokości
    5,3%
    do eMax'a plus zakładanego 17.04.2005 dopisały się odsetki w wysokości 5,0%.

    na stronie mBanku nie ma infa o różnicach w oprocentowaniu w zależności od
    daty założenia.

    Pozdrowienia
    PrzemB

  • 7. Data: 2005-04-30 23:23:39
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    PrzemB napisał(a):

> [...]
    > 5,3%
    > do eMax'a plus zakładanego 17.04.2005 dopisały się odsetki w wysokości 5,0%.

    Reklamacja. Koniecznie.

  • 8. Data: 2005-05-01 07:41:19
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Użytkownik podpisany jako *Wojciech Nawara* napisał:

    > Reklamacja. Koniecznie.

    Skoro napisał, że na potwierdzeniu otwarcia eMAXa widnieje
    oprocentowanie w wysokości 5% to jaka będzie w tym przypadku podstawa
    reklamacji? Info na stronie?

    Gree

  • 9. Data: 2005-05-01 07:56:53
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Gree napisał(a):

    > Skoro napisał, że na potwierdzeniu otwarcia eMAXa widnieje
    > oprocentowanie w wysokości 5% to jaka będzie w tym przypadku podstawa
    > reklamacji? Info na stronie?

    Oprocentowaniem na potwierdzeniu to bank może sobie... biura wytapetować...

  • 10. Data: 2005-05-02 08:02:49
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Użytkownik podpisany jako *PrzemB* napisał:

> [...]
    > 5,0%.
    >
    > na stronie mBanku nie ma infa o różnicach w oprocentowaniu w

    Kontaktowałem się z Bankiem - podobno wysłano potwierdzenia z błędnym
    oprocentowaniem. Wszystko po staremu - 5.30% :-D

    Gree