  • 1. Data: 2009-11-09 10:40:38
    Temat: Zmiana strategii
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Do tej pory PO miała realne sukcesy. Teraz będzie większy nacisk na
    atrakcyjność medialną :))))

    ---Cytat---
    ,,Wprost" dotarł do wewnętrznego dokumentu Platformy, który opisuje cele
    zespołu medialnego PO zwanego ,,gwardią Schetyny". Wynika z niego, że
    Platforma jest w stanie kampanii wyborczej a zespół ma wymyślać posłom
    szlagworty, pisać ,,przekazy dnia" i analizować uchwalane ustawy... pod
    kątem ich atrakcyjności medialnej.
    ---Koniec---

    Do boju !

  • 2. Data: 2009-11-09 11:46:23
    Temat: Re: Zmiana strategii
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> wrote in message

    Bo ta partia to balon,
    pokolorowany na zewnatrz ale pusty w srodku,
    ktorego przed przebiciem chroni pancerzyk medialny...

    Duch

  • 3. Data: 2009-11-09 12:06:00
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Platforma jest w stanie kampanii wyborczej a zespół ma wymyślać posłom
    > szlagworty, pisać "przekazy dnia" i analizować uchwalane ustawy. pod

    Daj spokój Jerzy, a co to pis, sld, kld, ud, pzpr, bush, clinton i ich
    partie, robespierre, neron, aleksander wielki itd to nie uprawiali pijaru.

  • 4. Data: 2009-11-09 12:12:17
    Od: "skippy" <...@n...ma>

> [...]
    > szlagworty, pisać ,,przekazy dnia" i analizować uchwalane ustawy... pod kątem

    Nie chciało mi sie robic, ani nikomu innemu, takiej samej wrzutki z info
    dot. innej znanej partii i nie zrobię.
    Cieszmy się więc w spokoju z wykładni dawanej w PO.
    Bądzmy obiektywni w gomułkowskich prasówkach.
    :)

  • 5. Data: 2009-11-09 12:21:40
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    kigam pisze:

    > Daj spokój Jerzy, a co to pis, sld, kld, ud, pzpr, bush, clinton i ich
    > partie, robespierre, neron, aleksander wielki itd to nie uprawiali pijaru.

    Oczywiście , że tak. Chodzi tylko o proporcje. Jak świat staje się zbyt
    wirtualny, to o wiele łatwiej o błędy (np. inwestycyjne). Informacja to
    podstawa. Przykładowo w piątek w pierwszej godzinie handlu PGE-PDA
    system był tak przegrzany , że chyba gubił paczki danych i na moim NOL3
    widziałem zafałszowany obraz rynku. Przez to nie zdążyłem anulować
    zlecenia kupna z limitem 26.00 (a chciałem je wycofać i dać niższy
    limit, by kupić taniej, ale widziałem ceny po ok 26.15 tymczasem moje
    zlecenie weszło ok. godz 10.15'42 właśnie po 26.00, a takiej ceny na
    swoim monitorze nie widziałem ani przez chwilę).

    Miałem fałszywy obraz sytuacji i mogłem zapłacić za to słono. Musimy
    dbać o jak najlepszą jakość informacji, bo to główne narzędzie z jakim
    mamy do czynienia.

  • 6. Data: 2009-11-09 12:43:29
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    A co na to partia najbardziej zbliżona programowo do UPR czyli PIS ???
    A właściwie jej przegrany wódz J.Kaczyński i resztówka PIS-u, która została z
    lat świetności 2005-2007?
    Nie udało się zbudować wspólnie z o.Rydzykiem i jego hufcami moherowych
    beretów IV RP i co teraz zaoferować społeczeństwu?

    Sondaże nie kłamią i pokazują dobitnie - PIS poniżej 20% poparcia i bez szans
    na powrót do władzy. Na szczęście :-)

  • 7. Data: 2009-11-09 12:55:25
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

> [...]
    >
    > Miałem fałszywy obraz sytuacji i mogłem zapłacić za to słono. Musimy
    > dbać o jak najlepszą jakość informacji, bo to główne narzędzie z jakim

    I ten zafałszowany obraz rzeczywistości, który opisujesz był spowodowany
    nieproporcjonalnie dużym PR PO? Twoje dbanie o jakość informacji sprowadza
    się do cytowania dziennikarzy czyli pracy innych. Cytujesz ze źródeł ogólnie
    dostępnych. Każdy może to sobie przeczytać lub usłyszeć czy zobaczyć. Jedyne
    co robisz to dokonujesz wyboru cytowanych wiadomości. Czyli co robisz?
    Cenzurujesz strumień informacji. Przekonanie, że tego rodzaju postawy, jak
    Twoja, przyczyniają się do wzrostu poparcia dla PiS jest błędna. Takie
    działanie przypomina wielu to co przeżyli i do czego nie tęsknią.
    Natarczywość w tym działaniu dopełnia dzieła. Ponieważ nie jesteś jedyny w
    tej postawie efekt jest taki jak wcześniej pisałem. PO może nasrać na głowy
    wyborców i przyklepać a i tak wygra z PiS istotną przewagą. Mocno działasz
    na wzrost i utrzymania poparcia dla PO. Ale to mnie cieszy. Dla mnie nie są
    ważne metody tylko skutki. Przyjęta przez Ciebie metoda jest nowatorska ale
    skuteczna.

  • 8. Data: 2009-11-09 13:20:36
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > ważne metody tylko skutki. Przyjęta przez Ciebie metoda jest nowatorska ale

    z tego co wiem, są jakieś odgórne wytyczne które mają byc odpowiedzią na
    piarowskie sukcesy platformersów... pomijając już rzesze takich społeczników
    jak Jerzy którzy mają stanowic coś w rodzaju piątej kolumny he he to zauważ jak
    w TVP1 zaczyna byc lansowana Rzeczpospolita... od kilku tygodni nie było
    wydania dziennika w którym różne Gmyzy nie wyjeżdżałyby ze swoimi obiektywnymi
    dociekaniami... oczywiście efekt będzie taki jak piszesz, ale do małych główek
    pewne rzeczy nie docierają...

  • 9. Data: 2009-11-09 14:40:38
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    totus pisze:
> [...]
    > ważne metody tylko skutki. Przyjęta przez Ciebie metoda jest nowatorska ale

    I to ma według Ciebie dobrze świadczyć o tych co "srają" na głowy, tych,
    którzy dają sobie "nasrać" na ten organ czy źle o PIS ?

    Skoro moja metoda jest skuteczna i cieszy Cię, to w czym problem ?

  • 10. Data: 2009-11-09 15:08:35
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    XXL pisze:
> [...]
    > Nie udało się zbudować wspólnie z o.Rydzykiem i jego hufcami moherowych
    > beretów IV RP i co teraz zaoferować społeczeństwu?

    wystarczyło by dobre zwierciadło.

    > Sondaże nie kłamią i pokazują dobitnie - PIS poniżej 20% poparcia i bez szans
    > na powrót do władzy. Na szczęście :-)

    Cieszę się Twoją radością