-
1. Data: 2002-02-01 14:21:56
Temat: Zmiany regulaminu w Inteligo
Od: "camokiller" <c...@h...pl>
W nowym Regulaminie wykreślono z Rozdziału 1 §1 i §2
§1
Niniejsze "Ogólne warunki prowadzenia rachunków i świadczenia usług przez
Bankgesellschaft Berlin
(Polska) 5. A." (zwane dalej Ogólnymi warunkami) określają szczegółowe
zasady prowadzenia rachun-
ków bankowych oraz świadczenia Innych usług dla Klientów Bankgesellschaft
Berlin (Polska) S.A. we
współprac/ze spółką Intellgo Financial Servlces SA.
§2
1. Na podstawie Umowy o współpracy zawartej pomiędzy Bankgesellschaft:
Berlin (Polska) 5.A.
a Intellgo Financial Services S.A. Intellgo Financial Services S.A.
zostało umocowane do działa-
nia w zakresie oferowania opisanych poniżej produktów bankowych.
l. Umowa o otwarcie i prowadzenie rachunku zawierana jest przez Klienta z
oddziałem Bankgesel-
Ischaft Berlin (Polska) S.A., zaś Intellgo Financial Services S.A. działa
w ramach umowy, o której
mowa w ust 1 zawartej z Bankgesellschaft Berlin (Polska) SA.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Z deinicji
Bank - Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A. z siedzibą w Warszawie,
Wykreślili "przy ul. Fredry 6"
To samo dotyczy definicji "Inteligo"
Czyżby planowali jakąś przeprowadzkę na Wyspy Kanaryjskie ?:)
Z nowego regulaminu usunęli definicję:
Data realizacji/wykonania - wskazana przez Klienta data, w której złożona
przez niego
dyspozycja ma być zrealizowana; w przypadku braku wskazania konkretnej
daty dyspozycja
realizowana Jest w aktualnej dacie. W sytuacji zaistnienia okoliczności
nie wynikających z winy
Banku a uniemożliwiających niezwłoczną realizację dyspozycji Klienta, Bank
zrealizuje dyspozy-
cję w pierwszym możliwym terminie.
Z Nowego regulaminu:
Karta kodów winna być zaktywowana przez Klienta po telefonicznym
skontaktowaniu się z konsultantem Inteligo zaraz po otrzymaniu, pierwsza
Karta kodów przekazywana w przesyłce startowej nie wymaga aktywacji,
Ze Starego Regulaminu:
Karta kodow winna
byc zarejestrowana przez Klienta zaraz po otrzymaniu poprzez jeden z
dostępnych w tym celu
kanałow dostępu,
Z NOWEGO:
W ramach Konta Inteligo mogą być prowadzone rachunki
rozliczeniowo-oszczędnościowe w PLN, rachunki bieżące w PLN oraz inne
rachunki bankowe,
ZE STAREGO:
W ramach Konta Inteligo moga
byc prowadzone rachunki oszcz˘ĄdnoEciowe w PLN i w walutach obcych,
rachunki bie˘Cace w PLN
i walutach obcych oraz rachunki lokat terminowych,
Z Nowego regulaminu wykreślili definicję:
Polecenie zapłaty (Direct Debit) . forma rozliczenia pieniężnego
uregulowana w rozdziale
6 niniejszych Ogolnych warunkow oraz zasadami określonymi w Zarzadzeniu
Prezesa Narodowego
Banku Polskiego z dnia 29.05.1998 w sprawie form i trybu przeprowadzania
rozlicze. pienięż-
nych za pośrednictwem bankow (M. P. nr 21/98, poz. 320),
Dalej nie chciało mi się już tak dokładnie sprawdzać ;-)))), ale to co
istotnego zauważyłem to :
§ 19
2.
Bank może wypowiedzieć Umowę w przypadku braku jakichkolwiek obrotów na
rachunku Posiadacza Konta poza okresowym dopisywaniem odsetek lub
potrącaniem prowizji i opłat, przez okres co najmniej 3 miesięcy.
§ 27
2. Bank zastrzega sobie prawo telefonicznej weryfikacji zlecenia
płatniczego przed jego wykonaniem. W przypadku braku możliwości
potwierdzenia w/w zlecenia Bank zastrzega sobie prawo jego zatrzymania do
momentu potwierdzenia.
§ 29
Bank umożliwia dokonywanie wypłat z Konta:
4.Za pomocą usługi E-mail Money / SMS Money.
SMS Money ????? Cos nowego ?
§ 45
Realizacja usługi SMS Money możliwa jest jedynie w przypadku posiadania
przez Bank numeru telefonu komórkowego Klienta beneficjenta usługi.
Płatność za pomocą usługi Email Money lub SMS Money może być dokonywana
jedynie z kont prywatnych.
§ 48
1.SMS Money jest dyspozycją Klienta przekazania określonych środków
pieniężnych ze swojego rachunku prowadzonego w ramach Konta na rachunek w
ramach Konta innego Klienta. Usługa SMS Money polega na przesłaniu przez
Bank, na wskazany przez Klienta zlecajacego numer telefonu komórkowego,
informacji o możliwości przekazania określonych środków na rzecz adresata
(beneficjenta) oraz o warunkach ich odebrania.
2. Do usługi SMS Money nie jest konieczne podanie nazwy i numeru rachunku
beneficjenta, a jedynie jego numeru telefonu komórkowego.
3. W przypadku akceptacji SMS Money, środki wskazane w usłudze zostają
przelane na rachunek główny Klienta, którego numer telefonu zapisany w
systemie Banku, jest taki sam jak numer telefonu podany przez Klienta
zlecającego.
§ 49
1. Beneficjent SMS Money jest uprawniony do przyjęcia środków przekazanych
w formie SMS Money w okresie 7 dni kalendarzowych od momentu otrzymania
stosownej informacji w formie SMS. W okresie od wysłania przez Klienta SMS
Money do momentu jego odebrania, przekazywane środki są nieoprocentowane.
2. W przypadku odmowy przyjęcia płatności lub jej nie podjęcia w terminie,
o którym mowa w ust. 1, Klient zlecający SMS Money otrzymuje zwrot
zadysponowanych środków na rachunek, z którego realizacja SMS Money miała
miejsce.
3. W sytuacji opisanej w ust. 2 przez czas realizacji dyspozycji środki są
nieoprocentowane. Oprocentowanie naliczane jest dopiero od momentu
zaksięgowania środków, które nie zostały podjęte, przez beneficjenta SMS
Money
§ 50
1. Każdy Klient może korzystać z usługi powiadamiania go o wybranych
zdarzeniach za pomocą wiadomości tekstowych przesyłanych na wskazany numer
telefonu komórkowego (serwis SMS) oraz adres e-mail (serwis e-mail).
2. Wiadomości przekazywane za pomocą SMS oraz e-mail zawarte są w
serwisach.
3.Szczegółowe informacje dotyczące zawartości poszczególnych serwisów
znajdują się w Tabeli opłat i prowizji.
4. Każdy Klient, który we Wniosku poda swój numer telefonu komórkowego lub
adres e-mail będzie otrzymywał informacje zawarte w serwisie bezpłatnym.
Czyżby zamierzali wprowadzić powiadomienie na email po każdej wykonanej
operacji na rachunku ?
§ 52
Bank nie bierze odpowiedzialności za mogące wystąpić opóźnienia w
dostarczaniu wiadomości SMS oraz e-mail, w takim zakresie, w jakim
powstałe opóźnienia będą następstwem okoliczności, za które Bank nie
ponosi odpowiedzialności.
§ 65
1. Wykorzystanie Karty w umowach zawieranych przez Klienta z
wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, w szczególności
drogą telefoniczną, za pomocą telefaksu, poprzez Internet wywołuje skutek
finansowy, mimo braku podpisu Klienta na dokumencie potwierdzającym
dokonanie transakcji. 2. Za wszelkie transakcje dokonane po wprowadzeniu
numeru PIN, Identyfikatora, Hasła i Kodu albo podpisu odpowiada Klient.
§ 70
W odniesieniu do Szczegółowych warunków otwarcia i prowadzenia Lokaty
1-rocznej, Lokaty 3-letniej oraz Lokaty Forteca w ramach Konta Inteligo
otwartych w okresie od 16 listopada 2001 r. do 30 listopada 2001 r.,
zmiany "Ogólnych warunków prowadzenia rachunków i świadczenia usług przez
Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A. dla Posiadaczy Kont Inteligo" nie
mają zastosowania.
--
Pozdrawiam
Kamil
c...@h...pl
-
2. Data: 2002-02-01 16:10:00
Temat: Re: Zmiany regulaminu w Inteligo
Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>
Niektore banki zagraniczne gdy zmieniaja regulamin to przesylaja go klientowi w
taki sposob zredagowany, zeby od razu bylo widac co sie zmienilo (to co
usunieto jest napisane przekreslonym tekstem, a rzeczy nowe odrebna czcionka,
badz kolorem), tak jak zrobilo to inteligo jest nieprofesjonalnie.
ak
-
3. Data: 2002-02-02 11:48:36
Temat: Re: Zmiany regulaminu w Inteligo
Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
On Fri, 01 Feb 2002 17:10:00 +0100, andy_k
<andyk@spamprotector_cyberspace.org> wrote:
>Niektore banki zagraniczne gdy zmieniaja regulamin to przesylaja go klientowi w
>taki sposob zredagowany, zeby od razu bylo widac co sie zmienilo (to co
>usunieto jest napisane przekreslonym tekstem, a rzeczy nowe odrebna czcionka,
>badz kolorem), tak jak zrobilo to inteligo jest nieprofesjonalnie.
>
WOW, to by bylo cos :)
Czy ktorys bank w Polsce kiedykolwiek zrobil
przynajmniej cos podobnego ?
Bo w najlepszym razie to spotkalem sie z przyslaniem calego regulaminu
przed jego wejsciem w zycie
--
Wojtek Frabinski ICQ 50443653
w...@a...net.pl
Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/
-
4. Data: 2002-02-02 21:08:21
Temat: Re: Zmiany regulaminu w Inteligo
Od: g...@i...com (Piotr Gralak)
On Sat, 02 Feb 2002 12:48:36 +0100, Wojtek Frabinski
<w...@a...net.pl> wrote:
>On Fri, 01 Feb 2002 17:10:00 +0100, andy_k
><andyk@spamprotector_cyberspace.org> wrote:
>
>>Niektore banki zagraniczne gdy zmieniaja regulamin to przesylaja go klientowi w
>>taki sposob zredagowany, zeby od razu bylo widac co sie zmienilo (to co
>>usunieto jest napisane przekreslonym tekstem, a rzeczy nowe odrebna czcionka,
>>badz kolorem), tak jak zrobilo to inteligo jest nieprofesjonalnie.
>>
>WOW, to by bylo cos :)
>Czy ktorys bank w Polsce kiedykolwiek zrobil
>przynajmniej cos podobnego ?
>Bo w najlepszym razie to spotkalem sie z przyslaniem calego regulaminu
>przed jego wejsciem w zycie
Moze nie do konca bank, ale zrobila tak Kasa Mieszkaniowa BPH w
zeszlym roku. Przyslali tabelke gdzie byly wyszczegolnione wszystkie
zmiany - brzmienie stare, brzmienie nowe, nowe punkty, usuniete
punkty.
Za to nowego regulaminu w calosci juz nie przyslali :-)
PGR