  • 1. Data: 2002-05-27 17:01:35
    Temat: Znowu MultiBank
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Witam,

    Po raz pierwszy moge z czystym sumieniem pochwalic Multi. Bylem dzis
    w placowce zeby zamowic ubezpieczenie VC i w koncu wszystko poszlo
    tak, jak powinno. No, moze z wyjatkiem tego ze obslugujaca mnie pani
    najpierw nie mogla znalezc odpowiednich formularzy a potem przez
    telefon probowala dowiedziec sie gdzie one sa, tak przez ok. minute
    i bezskutecznie. Ale zidentyfikowala mnie automagicznie (chyba mnie
    zapamietala po ostatniej wizycie ktore opisywalem) i wystarczylo
    zebym sie na wniosku podpisal, reszta miala zostac zalatwiona bez
    mojej obecnosci. Duzy plus!
    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

  • 2. Data: 2002-05-27 21:35:06
    Temat: Re: Znowu MultiBank
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@p...onet.pl>

    Konlin wrote:

    > zebym sie na wniosku podpisal, reszta miala zostac zalatwiona bez
    > mojej obecnosci. Duzy plus!

    a dostałeś jakieś potwierdzenie zawarcia ubezpieczenia ???
    to skąd masz pewność że jesteś ubezpieczony ;-)

    MJ

  • 3. Data: 2002-05-28 08:52:38
    Temat: Re[2]: Znowu MultiBank
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Mariusz,

    Monday, May 27, 2002, 11:35:06 PM, you wrote:

    MAJ> a dostałeś jakieś potwierdzenie zawarcia ubezpieczenia ???

    Jeszcze nie ale przy najblizszej wizycie w oddziale jeszcze bede sie
    dowiadywal.

    MAJ> to skąd masz pewność że jesteś ubezpieczony ;-)

    Jak mi zejdzie 0,4 zl z konta to bede wiedzial ze jestem :)))

    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

  • 4. Data: 2002-05-28 10:52:03
    Temat: Re: Re[2]: Znowu MultiBank
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    > Jak mi zejdzie 0,4 zl z konta to bede wiedzial ze jestem :)))

    Na pewno 0,4 zł czy 2 zł??

    Marcin Lubojański
    ----==== www.tramping.slask.prv.pl ====----
    -- niusy turystyczne ze Śląska
    -- relacje z wypraw trampingowych
    -- tablica ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy'

  • 5. Data: 2002-05-28 11:34:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Na pewno 0,4 zł czy 2 zł??

    To chyba z poczatkiem miesiaca, to moze jakos dziela na czas juz objety
    ubezpieczeniem? :)