  • 1. Data: 2004-07-17 07:41:02
    Temat: Znowu dziury
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Explorer co prawda darmowy ale czy musi byc tak dziurawy? Jak by komuś
    przyszło do głowy go używać do robienia przelewów powinno go zainteresować
    sformułowanie

    "It is possible to redirect a function to another function with the same
    name, which allows a malicious website to access the function without the
    normal security restrictions.

    Successful exploitation allows execution of arbitrary script code in the
    context of another website. This could potentially allow execution of
    arbitrary code in other security zones too."

    http://secunia.com/advisories/12048/

    Dziura istnieje także po zainstalowaniu SP2 - secunia ponownie zaleca
    używanie innej przeglądarni do czasu załatania problemu (szkoda że banki
    nie).

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 2. Data: 2004-07-17 08:46:19
    Temat: Re: Znowu dziury
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    Dnia sob, 17 lip 2004 at 07:41 GMT,
    Sebol <@autograf.pl> napisał(a):
    > Dziura istnieje także po zainstalowaniu SP2 - secunia ponownie zaleca
    > używanie innej przeglądarni do czasu załatania problemu (szkoda że banki
    > nie).

    zalecają zalecają

    np BZWBK
    "Microsoft nie udostępnił jeszcze odpowiednich łat dla IE dlatego warto
    juz teraz zainstalować oprogramowanie blokujące reklamy pop-up lub
    korzystać z alternatywnych przeglądarek stron www takich jak Opera lub
    Mozilla."

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 3. Data: 2004-07-17 09:05:20
    Od: Bartosz Malkowski <b...@g...pl>

    Sebol wrote:
    > Explorer co prawda darmowy ale czy musi byc tak dziurawy?

    http://www.firefox.pl :)

    Na pewno działa mBank i Planet FortisBanku -- używam to wiem :)
    Z fortisem jest jeszcze problem pod linuksem: wg moich ustaleń ścierwo
    szuka klucza prywatnego w "a:\" zamiast w "/floppy/".
    Fortis jednak biecał, że sprawie się przyjżą.

    Pozdrawiam!

    --
    <email> bmalkow (at) gazeta (dot) pl </email>
    <jabberID> bmalkow (at) jabber (dot) wp (dot) pl </jabberID>

  • 4. Data: 2004-07-17 09:16:17
    Od: alexander <s...@...off>

    Bartosz Malkowski wrote:

    > http://www.firefox.pl :)
    >
    > Na pewno działa mBank i Planet FortisBanku -- używam to wiem :)

    bez klopotow rowniez z:
    www.ingbankonline.pl

    :)