  • 1. Data: 2009-07-22 21:47:40
    Temat: Znowu kopiemy rowki pod Rydzykiem
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    "Ledwo ruszyła telefonia skierowana głównie dla osób skupionych wokół
    Radia Maryja, a już nad właścicielem sieci wRodzinie - spółką Centernet
    - zawisły czarne chmury. Okazuje się, że sieć Romana Karkosika może
    stracić przyznaną jej w 2007 roku częstotliwość. Wojewódzki Sąd
    Administracyjny uznał, że sieć Era ma rację, domagając się unieważnienia
    przetargu."

    http://www.dziennik.pl/gospodarka/article419245/Ojci
    ec_Rydzyk_straci_swoje_telefony_.html

    -----------

    - Rydzyk założył radio - ludzie mówią, że to źleeeeee,
    - założył telewizję - źleeeee,
    - zaczął zajmować się geotermią razem z naukowcami z Krakowa (z AGH i
    Politechniki) - źleeeee,
    - założył sieć telefonów komórkowych razem z Karkosikiem - źleeee,

    No ile można rzucać kłód pod nogi facetowi?

    Wszystko źleeeeeee. Biznesmeni mają w tym kraju przerypane. Jak Cię nie
    popiera Michnik, albo jego kumple, to nic nie zrobisz.

    Ja tylko czekam momentu, gdy Rydzyk zacznie zajmować się budową
    autostrad, no może wtedy będzie dało się jeździć autem po Polsce.

    J.

  • 2. Data: 2009-07-22 22:03:47
    Temat: Re: Znowu kopiemy rowki pod Rydzykiem
    Od: "Less" <l...@o...pl>

    > Ja tylko czekam momentu, gdy Rydzyk zacznie zajmować się budową
    > autostrad, no może wtedy będzie dało się jeździć autem po Polsce.
    >
    > J.

    Od dluzszego czasu zasyfiasz grupe swoimi pisowskimi pierdami. Wypierdalaj stad.

  • 3. Data: 2009-07-22 22:03:56
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 22 Lip, 23:47, Joachim <j...@o...pl> wrote:

    No ile można rzucać kłód pod nogi facetowi?

    To ustalmy w końcu. To facet, biznesmen, czy kapłan???
    Bo jeżeli jest kapłanem, to nie można wykorzystywać imienia Boga w
    biznesie.
    Wykorzystywanie wiary w biznesie jest wysoce nie etyczne i nie
    moralne. Takie jest moje zdanie.

  • 4. Data: 2009-07-22 22:12:33
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Less pisze:

    > Od dluzszego czasu zasyfiasz grupe swoimi pisowskimi pierdami. Wypierdalaj stad.

    Dziękuję za tą wypowiedź pełną miłości, chyba kochasz inaczej.

    Czy nick Less pochodzi od twojej orientacji seksualnej?

    J.

  • 5. Data: 2009-07-22 22:37:29
    Od: "Less" <l...@o...pl>

    > Dziękuję za tą wypowiedź pełną miłości, chyba kochasz inaczej.
    >
    > Czy nick Less pochodzi od twojej orientacji seksualnej?
    >
    > J.

    Wy w tym pisie to nie jestescie normalni. Kryptozboczency. Gowno Cie moja
    orientacja seksualna obchodzi. Do takich jak Ty nijakiej miosci we mnie nie ma,
    ale nie zrozum mnie zle. To ze wyplakujesz swoje zale kompletnie mi nie
    przeszkadza, ale popatrz, wystarczy jak dolaczy frustrat Olszewski, czy debil
    kondonek i z grupy robi sie normalne szambo. To naprawde nie jest grupa do
    lewackiej agitacji. A poza tym po jaka cholere sie tak napinac? Sprawa jest
    przegrana, to sa chorzy ludzie, bez przyszlosci. Dopiero co zalozyli klub w PE
    i juz zaczeli awanture z torysami. Przetrwaja jeszcze pare latek i zostanie po
    nich tylko brzydki zapach. No i paru frustratow na grupach dyskusyjnych.

  • 6. Data: 2009-07-22 22:55:28
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Less pisze:

> [...]
    > przeszkadza, ale popatrz, wystarczy jak dolaczy frustrat Olszewski, czy debil
    > kondonek i z grupy robi sie normalne szambo.
    A jak już ty się dołączysz, to szambo jest, że hoho.

> [...]
    > przegrana, to sa chorzy ludzie, bez przyszlosci. Dopiero co zalozyli klub w PE
    I zaczęli też awanturę z Rabinem z Londynu.

    > Przetrwaja jeszcze pare latek i zostanie po
    > nich tylko brzydki zapach. No i paru frustratow na grupach dyskusyjnych.

    Na razie brzydki zapach pozostał po UW i KLD.

    J.

  • 7. Data: 2009-07-22 23:22:50
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Joachim pisze:

> [...]
    >
    > Ja tylko czekam momentu, gdy Rydzyk zacznie zajmować się budową
    > autostrad, no może wtedy będzie dało się jeździć autem po Polsce.

    nie chodzi o to ze robi biznes - chodzi o to w jaki sposob. przejedz sie
    z rodzina radia co ma ryja na wycieczke do czestochowy a zrozumiesz o
    czym mowie

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 8. Data: 2009-07-23 06:52:07
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >>

    > nie chodzi o to ze robi biznes - chodzi o to w jaki sposob. przejedz sie
    > z rodzina radia co ma ryja na wycieczke do czestochowy a zrozumiesz o

    Hmmm, może nam opowiesz jak tam jest, ja nigdy nie byłem a ciekawy jestem
    czy tak to wygląda jak media pokazują(do Kościoła mam stosunek neutralny i
    nie ciągnie mnie na pielgrzymki). Rozumiem że Byłeś z RM na wycieczce do
    Częstochowy i Masz ogląd sytuacji z własnej perspektywy a nie tej
    medialnej... pozdr :)

  • 9. Data: 2009-07-23 07:20:43
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Joachim wrote:

> [...]
    >
    > Ja tylko czekam momentu, gdy Rydzyk zacznie zajmować się budową
    > autostrad, no może wtedy będzie dało się jeździć autem po Polsce.

    Jedni kopią rowki, a Ty rowek liżesz. Każdy robi co lubi.

  • 10. Data: 2009-07-23 07:29:53

    Joachim pisze:

    > No ile można rzucać kłód pod nogi facetowi?

    Ano długo można:
    http://www.rp.pl/artykul/2,338931_Ojciec_Rydzyk_odda
    _podatek_.html

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania