  • 1. Data: 2002-02-12 16:16:52
    Temat: Znowu nocne harce PLN na FOREX-ie
    Od: Jarek Palka <j...@k...KILLSPAM.com.pl>

    Czy ktoś zauważył co dzieje się w nocy z kursem złotówki ?
    Dziś w nocy spadł do 4.10 zł/USD, po czym rano wzrasta do 4.18zł/USD.
    I tak jest od dwóch dni. Najlepiej widać to tu:
    http://quotes.ino.com/chart/?s=FOREX_USDPLN
    W jaki sposób wyjaśnić takie skoki ?
    Jakieś manipulacje po drugiej stronie globu ?

    Podobnie było w końcu stycznia (ok.30.01), ale wtedy była sytuacja odwrotna, bo
    ktoś podbijał kurs w nocy i w końcu złotówka osłabła.
    Teraz kurs jest zbijany, czy to znaczy, że nadchodzi wzmocniene PLN ?

    ________
    Jarosław Palka <j...@k...KILLSPAM.com.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 2. Data: 2002-02-12 22:17:04
    Temat: Re: Znowu nocne harce PLN na FOREX-ie
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Jarek Palka" <j...@k...KILLSPAM.com.pl> napisał w
    wiadomości news:3C693FF4.5090807@kamsoft.KILLSPAM.com.pl...
> [...]
    > ktoś podbijał kurs w nocy i w końcu złotówka osłabła.
    > Teraz kurs jest zbijany, czy to znaczy, że nadchodzi wzmocniene PLN ?

    Raczej to znaczy, ze ktos sobie zamarzyl zeby nadeszlo :). A ja tez bym
    chcial :).

    mz