  • 1. Data: 2007-01-27 13:10:09
    Temat: Zyski z oszczędzania w TFI - Chwalenie
    Od: "_=_" <p...@o...eu>

    Hej,

    Od 6.03.2006 inwestuje w TFI. Wybrałem sobie 6 funduszy: 3 akcyjne i 3
    zrównoważone.
    Co miesiąc wpłacam ok 720 zł. Nie wybieram dnia kupna, jest to zwykłe
    zlecenie stałe na koniec każdego miesiaca.
    Na dzień dzisiejszy mam zysk brutto 19,72%. Na przestrzeni tego czasu zysk
    brutto nie spadł poniżej 9%.
    Czy ktoś może pochwalić się swoimi wynikami w tym modelu oszczędzania.

    Pozdrawiam,
    Sebastian

  • 2. Data: 2007-01-27 14:09:02
    Temat: Re: Zyski z oszczędzania w TFI - Chwalenie
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    _=_ pisze:

> [...]
    > brutto nie spadł poniżej 9%.
    > Czy ktoś może pochwalić się swoimi wynikami w tym modelu oszczędzania.

    Gielda idzie chyba caly czas do gory tak wiec nie ma sie czym chwalic.
    W poczatkach pioniera "agresywnego" tez bylem szczesliwy.Przez kilka lat
    potroilem zyski.Potem chwila nieuwagi i bylem pod kreska.
    Tak wiec trzymaj reke na pulsie.
    Jak wszedzie w mediach beda Cie bombardowac 1000% zyskami z tfi to wtedy
    sprzedawaj.

  • 3. Data: 2007-01-27 14:12:35
    Od: "emes" <e...@w...pl>

    nic szczegolnego, wiecej mozna w dzien na wgpw wyciagnac przy zwiekszonej
    dawce szczescia ;)

    michal

  • 4. Data: 2007-01-27 14:31:22
    Od: "_=_" <p...@o...eu>

    > nic szczegolnego, wiecej mozna w dzien na wgpw wyciagnac przy zwiekszonej
    > dawce szczescia ;)

    ok, ale mi chodzi o porównanie wyników w tym konkretnym modelu oszczędzania.
    Wiem, że istnieje tysiące innych modeli i ma się tysiące innych zysków.

    Pozdrawiam,
    Sebastian

  • 5. Data: 2007-01-27 16:01:18
    Od: "PBKR" <S...@S...pl>

    ale to trudno tak porównywać - zbyt mała jednostka czasu

    porównanie np lokat bankowych dających mały ale PEWNY zysk
    z funduszami - które akurat od roku czy dwóch sa bardzo na plusie - ale
    wystarczy siegnąć trochę dalej wstecz bo sprawdzić że nie zawsze było tak
    różowo

    a jak na giełdzie się zrobi kiepsko, biorąc pod uwagę parodniowy "poślizg"
    przy wychodzeniu z funduszu to możesz w ciągu tygodnia stracic to co przez
    rok zarobiłeś - czego oczywiście ani tobie ani sobie nie życze
    ale ten długi czas zakupu i sprzedaży jest największym problemem przy
    funduszach