  • 1. Data: 2002-05-22 18:26:16
    Temat: adres fundacji dotyczacej badan bankowych
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Znacie adres Fundacji Edukacji i Badan Bankowych? Jak daję www.feibb.org.pl/
    to wyskakuje mi błąd.
    Interesuje mnie konkretnie raport pt. " Bezpieczeństwo systemów
    informatycznych jako szczególny rodzaj ryzyka działalnosci banku", który to
    podobno mozna od tej fundacji uzyskac. Moze ktos posiada juz taki raport i
    mogłby mi przesłac?
    Bede wdzięczna za wszelkie wskazówki.
    Aga

  • 2. Data: 2002-05-23 15:59:58
    Temat: Re: adres fundacji dotyczacej badan bankowych
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "aga" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podobno mozna od tej fundacji uzyskac. Moze ktos posiada juz taki raport i

    ostatnio tam u nich bylem - z tego co mowili miedzy soba to wynikalo ze sie
    likwiduja...

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-05-23 21:36:51
    Temat: Odp: adres fundacji dotyczacej badan bankowych
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Fatalnie, widocznie sie spóźniłam:)
    Aga
    Użytkownik Jarosław Popiel <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:acj484$nta$...@n...onet.pl...

  • 4. Data: 2002-05-24 20:55:38
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    >Moze ktos posiada juz taki raport i mogłby mi przesłac?

    BTW - wszytskie raporty sa wyacznie do wgladu na miejscu - mozna robic tylko
    notatki z nich.

    --
    JaKi