  • 1. Data: 2010-01-05 11:13:55
    Temat: afera ze szczepionkami na AH1N1
    Od: bzdreg <n...@n...com>

    Właśnie grzmią o tym media, kupiono za dużo, wykorzystano 5%.
    A ja się tylko zapytywam, ile wziął pan RPO za tak agresywne naciskanie
    na ten zakup? A ile mu obiecano, gdyby dopiął swego?

    (Pierwszy raz mam ochotę przyklasnąć pani z ekipy Kaszuba)

    Żeby nie było NTG: to jest na bank gruba afera!

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 2. Data: 2010-01-05 11:17:20
    Temat: Re: afera ze szczepionkami na AH1N1
    Od: kjonca <k...@g...com>

    On 5 Sty, 12:13, bzdreg <n...@n...com> wrote:
> [...]
    >
    > (Pierwszy raz mam ochotę przyklasnąć pani z ekipy Kaszuba)
    >
    > Żeby nie było NTG: to jest na bank gruba afera!

    Ale to jest NTG.

    KJ

  • 3. Data: 2010-01-05 11:58:09
    Od: "SPTRA_WAW" <o...@b...pl>

    >Ale to jest NTG.

    wcale nie.
    On swoje leki zamkoł w skrytce w banku i dlatego mu odbija

    jk

  • 4. Data: 2010-01-05 14:00:30
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    bzdreg napisał(a) :
> [...]
    > na ten zakup? A ile mu obiecano, gdyby dopiął swego?
    >
    > (Pierwszy raz mam ochotę przyklasnąć pani z ekipy Kaszuba)

    Hmmm... Coś Ci umknęło. RPO jest z Francji? Kaszuba to nazwisko
    Niemca? Czy Włocha?

    No dobra, żebyś miał łatwiej - Polska nie zakupiła szczepionek. Co
    nas obchodzi czego i ile kupiły inne państwa?

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 5. Data: 2010-01-05 15:07:26
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hhvglc$jet$1@inews.gazeta.pl...

    > No dobra, żebyś miał łatwiej - Polska nie zakupiła szczepionek. Co
    > nas obchodzi czego i ile kupiły inne państwa?

    Z tym, że nasz RPO (Rzecznik Praw Obywatelskich) strasznie naciskał
    (nawet strasząc doniesieniem do prokuratury) aby tych szczepionek spory
    zapas zakupiono.

  • 6. Data: 2010-01-05 15:22:46
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Marcin Wasilewski" news:hhvkja$3ds$1@news.task.gda.pl

    > Z tym, że nasz RPO (Rzecznik Praw Obywatelskich) strasznie naciskał
    > (nawet strasząc doniesieniem do prokuratury) aby tych szczepionek spory
    > zapas zakupiono.

    Najlepsze wypowiedzi serwowało w dniu dzisiejszym opozycyjne ścierwo -
    zmiana frontu o 180 stopni względem tego co pierniczyli o konieczności
    zakupu szczepionek jeszcze kilka tygodni temu :)