  • 1. Data: 2003-01-07 23:44:00
    Temat: automat mbanku mnie zdenerwowal
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    zadzwonilem sobie do mbanku, placac zreszta za to, wysluchuje muzyczki i
    czekam na polaczenie. Po jakims czasie automatyczny pan informuje mnie, ze
    czas oczekiwania na konsultanta jest dlugi. Ameryke odkryl. Potem kilka
    razy to samo, a na koncu kazal zadzwonic za jakis czas i sie dran
    rozlaczyl.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Don't shut love out of your life by saying it's impossible to find.

  • 2. Data: 2003-01-08 06:33:43
    Temat: Re: automat mbanku mnie zdenerwowal
    Od: Radek S <u...@k...pl>

    l:e:h wrote:
    > Po jakims czasie automatyczny pan informuje mnie, ze
    > czas oczekiwania na konsultanta jest dlugi. Ameryke odkryl. Potem kilka

    Skądś to znam :)
    Ale jako ciekawostke powiem ze jak dzwonie z komórki to dodzwaniam sie
    momentalnie..., pomijajac te wszystkie automatyczne gadaczki...

  • 3. Data: 2003-01-10 22:33:09
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Radek S wrote:

    > Ale jako ciekawostke powiem ze jak dzwonie z komórki to dodzwaniam sie
    > momentalnie..., pomijajac te wszystkie automatyczne gadaczki...

    A na jaki numer dzwonisz?

  • 4. Data: 2003-01-10 22:35:17
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    l:e:h wrote:

> [...]
    > czas oczekiwania na konsultanta jest dlugi. Ameryke odkryl. Potem kilka
    > razy to samo, a na koncu kazal zadzwonic za jakis czas i sie dran

    Olewczość mBanku wzrasta. Też zauważyłem podobne numery.
    Jak się trochę wkurzę na takie ich wypinanie się, to zamawiam
    oddzwonienie na komórkę. Co prawda oddzwaniają innego dnia i o innej
    godzinie niż zamawiałem, ale przynajmniej oni płacą.

  • 5. Data: 2003-01-11 12:06:50
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <3...@g...pl>, Nicek wrote:
> [...]
    > oddzwonienie na komórkę. Co prawda oddzwaniają innego dnia i o innej
    > godzinie niż zamawiałem, ale przynajmniej oni płacą.

    No tak to ale im na zlosc robisz!!! TAK TRZYMAJ BADZ TWARDYM A NIE
    MIEKTKIM ;-)))

  • 6. Data: 2003-01-11 12:13:08
    Od: z...@p...onet.pl

    > zadzwonilem sobie do mbanku, placac zreszta za to, wysluchuje muzyczki...

    No to po co wysłuchujesz?
    Wciśnij od razu klawisz na połączenie z IVR i po sprawie :)