  • 1. Data: 2011-03-19 16:43:00
    Temat: awaryjna KK Mastercard
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Potrzebuje KK do awaryjnych zastowowan. Jako, ze moja podstawowa karta to
    Visa, chce Mastercard. Mozecie polecic jakis konkretny bank (oprocz Mbank)?
    Zalezy mi aby oplaty za korzystanie byly jak najnizsze.
    Dzieki, pzdr
    Adam

  • 2. Data: 2011-03-19 17:26:19
    Temat: Re: awaryjna KK Mastercard
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 17:43:00 +0100, adam napisał(a):

> [...]
    > to Visa, chce Mastercard. Mozecie polecic jakis konkretny bank (oprocz
    > Mbank)? Zalezy mi aby oplaty za korzystanie byly jak najnizsze. Dzieki,

    Jeżeli do transakcji tylko w pln to może coś z Citi (Jubileuszowa albo
    World). Popatrz też na KIS od OF. Wszystkie są całkowicie darmowe.
    Jeżeli do transakcji nie tylko w pln to Polbank Era.

    Xenocide

  • 3. Data: 2011-03-19 17:49:32
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Jeżeli do transakcji tylko w pln to może coś z Citi (Jubileuszowa albo
    > World). Popatrz też na KIS od OF. Wszystkie są całkowicie darmowe.
    > Jeżeli do transakcji nie tylko w pln to Polbank Era.

    Chodzi rowniez o transakcje bezgotowkowe za granica (nie w Euro).
    Sprawdze te z Polbanku, dzieki
    Adam

  • 4. Data: 2011-03-19 19:11:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 18:49:32 +0100, adam napisał(a):

    > Chodzi rowniez o transakcje bezgotowkowe za granica (nie w Euro).
    > Sprawdze te z Polbanku, dzieki

    Jeżeli chodzi o transakcje w walutach innych niż pln to Polbank nie ma w
    zasadzie konkurencji. Warunki do zwolnienia opłaty rocznej są tak mało
    wygórowane iż można powiedzieć, że jest to karta praktycznie bezpłatna.

    Xenocide

  • 5. Data: 2011-03-20 12:38:50
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 19 Mar, 18:49, "adam" <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Chodzi rowniez o transakcje bezgotowkowe za granica (nie w Euro).

    To tylko Polbank. Innego wyboru w zasadzie nie ma.

    Pozdrawiam
    Rafal