  • 1. Data: 2009-11-03 16:37:39
    Temat: bank BPH dba o "relacje" z klientem ROTFL
    Od: z...@o...pl

    baner na onecie zapewniał że bank BPH zaczął dbać o "relacje"
    z klientami, że "wysłuchuje" ich, "rozumie", itp.
    było też okienko do wpisania opinii.

    spodziewałem sie przekierowania na jakiś formularz, który
    pozwoli mi podać imię nazwisko, email, miejscowość (w końcu
    użyto słowa "relacja"), dostepne było tylko jedno okienko
    w samym banerze. Wkurzony wpisałem "spadajcie" za co BPH
    grzecznie podziękował. Głębszej relacji nie nawiązalismy.