  • 1. Data: 2010-02-01 11:01:31
    Temat: bank zagraniczny dla firmy w PL
    Od: "Tomasz@" <t...@w...pl>

    Witam,
    posiadam firme w Polsce i konto firmowe , chcialbym ulatwic klientom z Czech
    rozliczenia a mianowicie wplaty od nich bylyby kierowane na konto firmowe w
    Czechach.
    Czy jest mozliwosc w ktoryms banku posiadanie dodatkowego konta / subkonta
    na teren Czech ?
    Moja firma nie ma zameldowania ani lokalu w Czechach.
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2010-02-01 22:44:22
    Temat: Re: bank zagraniczny dla firmy w PL
    Od: SpeX <s...@v...pl>

    W dniu 2010-02-01 12:01, Tomasz@ pisze:
> [...]
    > na teren Czech ?
    > Moja firma nie ma zameldowania ani lokalu w Czechach.

    A w Citi pytałeś?