  • 1. Data: 2008-09-26 11:59:51
    Temat: Re: banki w Polsce
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marynarz" <P...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gbifl3$nh4$1@news.onet.pl...
    > Czytam ostatnio sporo o bankach, pare groszy straciłem na funduszach teraz
    > chce to wrzucuc na lokate (najlepiej bez podatku) - jak sądzicie czy są

    Lokata bez podatku, czyli polisa, która nie jest objęta Bankowym Funduszem
    Gwarancyjnym?

  • 2. Data: 2008-09-26 12:05:09
    Temat: banki w Polsce
    Od: "Marynarz" <P...@p...onet.pl>

    Witam

    Czytam ostatnio sporo o bankach, pare groszy straciłem na funduszach teraz
    chce to wrzucuc na lokate (najlepiej bez podatku) - jak sądzicie czy są
    jakieś szanse że któryś z polskich czy europejskich banków będzie miał
    kłopoty finansowe ??

  • 3. Data: 2008-09-26 13:37:07
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Marynarz wrote:
    > Witam
    >
    > Czytam ostatnio sporo o bankach, pare groszy straci?em na funduszach teraz
    > chce to wrzucuc na lokate (najlepiej bez podatku) - jak s?dzicie czy s?
    > jakie? szanse ?e który? z polskich czy europejskich banków bedzie mia?
    > k?opoty finansowe ??

    Ile to jest te pare groszy? W razie upadku banku depozyty do kwoty 22.5
    tys euro - bedziesz mial zwrocone 90% , do kwoty chyba 1 tys euro -
    bedzie zwracana calosc. Rozloz to na kilka kont/lokat i po sprawie. A
    jak masz wiecej niz 100 tys euro to inwestuj inaczej niz lokaty.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 4. Data: 2008-09-27 07:01:14
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

> [...]
    > chce to wrzucuc na lokate (najlepiej bez podatku) - jak sądzicie czy są
    > jakieś szanse że któryś z polskich czy europejskich banków będzie miał

    Jak sie boisz o bankructwo bankow to zainteresuj sie jeszcze obligacjami.
    Co prawda nic nie jest pewne (przedwojenne obligacje nadal
    nie sa wykupione) ale powinno byc bezpieczniejsze niz bank.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 5. Data: 2008-10-03 10:27:24
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    Marcin pisze:

    > Jak sie boisz o bankructwo bankow to zainteresuj sie jeszcze obligacjami.

    a tam, ziemie kup