  • 1. Data: 2004-10-19 11:39:10
    Temat: bankomat mnie oszukal :(
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    czy jest jakas szansa reklamacji?
    Wyciagnalem z bankomatu 1500 pln. Nieprzeliczylem - zazwyczaj to robie
    ale tym razem bardzo sie spieszylem. Wlozylem caly pliczek banknotow
    100pln i wyjalem przy placeniu. No i okazalo sie ze w pliczku jest 1400
    pln. Nie moglem zgubic ani nigdzie zapodziac. Czy takie sytuacje sie
    zdarzaja i jak to reklamowac - mam tylko wydruk z bankomatu.
    Bankomat euronetu - Warszawa ul. zlota

    maciek

  • 2. Data: 2004-10-19 11:50:34
    Temat: Re: bankomat mnie oszukal :(
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > czy jest jakas szansa reklamacji?
    > Wyciagnalem z bankomatu 1500 pln. Nieprzeliczylem - zazwyczaj to robie
    > ale tym razem bardzo sie spieszylem. Wlozylem caly pliczek banknotow

    a gdybys przeliczyl to bys cos zrobil bankomatowi?

    > 100pln i wyjalem przy placeniu. No i okazalo sie ze w pliczku jest 1400
    > pln. Nie moglem zgubic ani nigdzie zapodziac. Czy takie sytuacje sie
    > zdarzaja i jak to reklamowac - mam tylko wydruk z bankomatu.

    Zdarzaja sie.
    reklamowac.
    Saldo bankomatu sie nie powinno zgadzac...

    > Bankomat euronetu - Warszawa ul. zlota

    Reklamuj w Euronecie (bo tak najszybciej) i w swoim banku (tym, ktory karte
    wydal) - bo to w koncu "jego" transakcja.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2004-10-19 12:16:21
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pln. Nie moglem zgubic ani nigdzie zapodziac. Czy takie sytuacje sie
    > zdarzaja i jak to reklamowac - mam tylko wydruk z bankomatu.

    Szkoda, że od razu nie przeliczyłeś.
    Mnie się raz zdarzyło, że przy przeliczaniu banknotów po wypłacie
    brakowało jednej setki. Sprawdziłem jeszcze raz w szczelinie, którą
    wychodzą pieniądze i banknot tam był, tylko się zawinął.
    Jeśli tak było w Twoim przypadku i jeśli bankomat nie mógł
    wciągnąć z powrotem banknotu, to wzbogacił się ktoś, kto wyciągał
    pieniądze za Tobą. Ale oczywiście nie musiało tak być i może bankomat
    po prostu się "pomylił". Tak więc najlepiej reklamować.

    Witek

  • 4. Data: 2004-10-19 14:42:09
    Od: "axell" <a...@w...op.pl>

> [...]
    > moglem zgubic ani nigdzie zapodziac. Czy takie sytuacje sie zdarzaja i jak
    > to reklamowac - mam tylko wydruk z bankomatu.

    Ostatnio wyciagalem tez 1500 zl i kase wyplacil a na ekranie
    komunikat w stylu : .. wystapil blad podczas wyplaty sprawdz
    otrzymana kwote.
    Przeliczalem z 5 razy ale wszystko bylo w porzadku. Byc moze
    tez miales taki komunikat i go nie przeczytales bo nie byl jakos
    szczególnie rzucajacy sie w oczy.

    pozdr axell

  • 5. Data: 2004-10-20 19:16:27
    Od: "M" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > pln. Nie moglem zgubic ani nigdzie zapodziac. Czy takie sytuacje sie
    > zdarzaja i jak to reklamowac - mam tylko wydruk z bankomatu.

    reklamuj!
    mnie przy wyplacie 1000zl bankomat oszukal o 300zl, wyplacil tylko 700
    zlozylem reklamacje i po ok 2 miesiacach kase zwrocili (konto Inteligo)
    pozdrawiam
    Mirek