  • 1. Data: 2002-11-11 21:07:16
    Temat: bankomaty
    Od: "monopik" <m...@g...pl>

    w zwiazku z prowadzneiem badan nad spolecznym postrzeganiem i
    funkcjonownaiem bankomatów poszukuje namiarów na komorki bankowe lub firmy
    niezalezne od banków (typu np. euronet) zajmujace sie obsluga i utrzymaniem
    bankomatów.

    bede wdzieczny za wszelkie info

    PiotrŻabicki
    Uniwersytet Jagiellonski

  • 2. Data: 2002-11-11 23:12:55
    Temat: Re: bankomaty
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    > w zwiazku z prowadzneiem badan nad spolecznym postrzeganiem i
    > funkcjonownaiem bankomatów

    Jasna dusza, na cholerę takie badania?

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-11-12 13:02:14
    Od: "monopik" <m...@g...pl>

    > Jasna dusza, na cholerę takie badania?

    Dam Ci przyklad. W malej miejscowosci jest bankomat. Jedna kobieta -
    wyksztalcona i szanowana (radna) aby z niego skorzystac musi umowic sie ze
    swoja kolezanka. Tylko we dwie potrafia bez stresu (prawie bez) obsluzyc
    ta - zgodzisz sie ze prosta - maszynke.
    Tylko Tobie wydaje sie ze przeciez wszystko jest oczywiste.

    p.

  • 4. Data: 2002-11-12 20:11:24
    Od: "TS" <f...@o...pl>

> [...]
    > ta - zgodzisz sie ze prosta - maszynke.
    > Tylko Tobie wydaje sie ze przeciez wszystko jest oczywiste.

    A dzięki przeprowadzeniu badań nad społecznym...itd, ta pani napewno
    samodzielnie obsłuży bankomat i to z zawiązanymi oczami ?
    Chodziło mi raczej o to, czemu mają służyć takie badania?
    A nie ukrywam, że sformułowanie "społeczne postrzeganie bankomatów" działa
    na mnie zdecydowanie rozweselająco.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-11-12 20:17:00
    Od: "monopik" <m...@g...pl>

> [...]
    > Chodziło mi raczej o to, czemu mają służyć takie badania?
    > A nie ukrywam, że sformułowanie "społeczne postrzeganie bankomatów" działa

    słówka, słowka słowka, ale OK
    jest juz przynajmniej jakis efekt jeszcze nie rozpoczetych analiz. i to
    jakze pozytywny efekt.
    pozdrawiam ;)
    p.