  • 1. Data: 2002-10-23 17:17:06
    Temat: bankomaty Euronetu darmowe dla klientow PekaoSA
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    o 17:10 podał expander http://www.expander.pl/cgi-bin/expander/frameset.jsp

    Od 1 listopada posiadacze kart płatniczych wydanych przez Pekao będą mogli
    bez prowizji wypłacać środki w 450 bankomatach Euronetu. Obecnie Pekao
    dysponuje siecią 1090 własnych bankomatów. Są one oczywiście darmowe dla
    klientów tego banku. W bankomatach Euronetu można również doładować karty
    do telefonów komórkowych w systemach pre-paid.
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-10-24 06:17:47
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > klientów tego banku. W bankomatach Euronetu można również doładować karty
    > do telefonów komórkowych w systemach pre-paid.

    no to tylko czekac az podniosa jakies oplaty - przeciez nie moga byc na
    minusie ;-(((
    AS

  • 3. Data: 2002-10-24 07:10:39
    Od: "As" <a...@p...onet.pl>

    Klientów PKO BP SA a nie PekaoSA jak napisałeś w tytule.......

    AS

  • 4. Data: 2002-10-24 07:16:36
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "As"
    > Klientów PKO BP SA a nie PekaoSA jak napisałeś w tytule.......

    blad ;-))
    przeczytales drugą część informacji z expandera (tą o PKOBP ktore ma 2000
    bankomatów własnych)
    w pierwszej części i w tytule wyraźnie widać że informacja dutyczy Pekao,
    cytuję:

  • 5. Data: 2002-10-24 08:38:09
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Thu, 24 Oct 2002 09:10:39 +0200, "As" <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Klientów PKO BP SA a nie PekaoSA jak napisałeś w tytule.......
    >
    >AS

    To może to się skończy darmowymi Euronetami i bankomatami PKO BP dla
    kart z Inteligo?

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
> [...]
    karty
    > do telefonów komórkowych w systemach pre-paid.

    Proszę, proszę... kto by się tego spodziewał po tym banku...

    BaLab

  • 7. Data: 2002-10-24 13:21:39
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > no to tylko czekac az podniosa jakies oplaty - przeciez nie moga byc na
    > minusie ;-(((

    Tego mozna byc pewnym jak w .... pekao ;-)))
    Mam nadzieje, ze teraz jak Euronet bedzie slono kasowal pekao za dostep do
    jego bankomatow, to wreszcie siec euronetu zacznie sie rozwijac ;-))