  • 1. Data: 2011-10-05 08:57:16
    Temat: belka
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

    Witam
    Tak mi się kołacze po głowie odnoścnie belki, że przecież to nasze pieniądze
    lokujemy i od nich już raz zapłaciliśmy podatek i w związku z tym mam
    pytanie czy nie można się zebrać i coś z tym zrobić?

    --=olo=--

  • 2. Data: 2011-10-05 09:06:58
    Temat: Re: belka
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 5 Oct 2011 10:57:16 +0200, "--=olo=--"
    <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl> wrote:

    >Tak mi się kołacze po głowie odnoścnie belki, że przecież to nasze pieniądze
    >lokujemy i od nich już raz zapłaciliśmy podatek i w związku z tym mam
    >pytanie czy nie można się zebrać i coś z tym zrobić?

    Ależ oczywiście. W niedzielę możesz zdecydować, żeby ci, którzy
    obiecali zniesienie tego haraczu poszukali sobie innych,
    odpowiedniejszych dla ich umiejętności, sposobów utrzymania.

    http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/7185
    1,tusk-zniesie-podatek-belki-i-abonament.html
    http://finanse.wnp.pl/tusk-zniesienie-podatku-belki-
    pod-koniec-kadencji,44116_1_0_0.html
    http://ciemnogrod.salon24.pl/
    http://korwin-mikke.pl/wazne/zobacz/tusk_oszukal_wyb
    orcow_ws_podatku_belki/43697

  • 3. Data: 2011-10-05 09:09:08
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lokujemy i od nich już raz zapłaciliśmy podatek i w związku z tym mam pytanie
    > czy nie można się zebrać i coś z tym zrobić?

    Belke placisz od ZYSKU z ulokowania swoich pieniedzy
    i nie bylo by to tak niemile gdyby tego zysku nie zzerala inflacja,
    ale to juz troche insza inszosc

  • 4. Data: 2011-10-05 09:09:16
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > Tak mi się kołacze po głowie odnoścnie belki, że przecież to nasze
    > pieniądze lokujemy i od nich już raz zapłaciliśmy podatek i w związku z
    > tym mam pytanie czy nie można się zebrać i coś z tym zrobić?

    Podatek płacisz od zysków a nie od ulokowanego kapitału. Wystarczy wrzucić
    forsę na nieoprocentowane konto i Belka może się cmoknąć ;-)

    Ustawę można zmienić, potrzebny jest popracie "swojego" kongresmena albo 100
    tys. podpisów

  • 5. Data: 2011-10-05 09:10:14
    Od: Marcin <p...@c...net>

    On 5 Paź, 10:57, "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl> wrote:
    > Witam
    > Tak mi si ko acze po g owie odno cnie belki, e przecie to nasze pieni dze
    > lokujemy i od nich ju raz zap acili my podatek i w zwi zku z tym mam
    > pytanie czy nie mo na si zebra i co z tym zrobi ?

    przeciez belkowe to nie podatek od ulokowanych (i juz raz
    opodatkowanych) pieniedzy
    ale podatek od zyskow od tych lokat; a wiec slusznie Panstwo sciaga bo
    musi z czego
    przeciez oplacic "nam" szkoly, przychodnie, szpitale, wojsko itp. itd.

    Marcin

  • 6. Data: 2011-10-05 09:12:30
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Marcepan <m...@m...on> napisał(a):

    > Ustawę można zmienić, potrzebny jest popracie "swojego" kongresmena albo 100
    > tys. podpisów

    U nas dużo łatwiej spotkać "swojego", niż cokolwiek co przypomina kongresmena,
    więc te "" powinny raczej znaleźć się przy tym słowie, bo te sejmowe szmondaki
    to nie zasługują nawet na splunięcie, bez względu na barwy.

  • 7. Data: 2011-10-05 10:27:43
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

> [...]
    > pieniądze lokujemy i od nich już raz zapłaciliśmy podatek i w związku z
    > tym mam pytanie czy nie można się zebrać i coś z tym zrobić?

    Poszedłbym dalej.
    Kupując cokolwiek płacimy pieniędzmi od których już raz zapłaciliśmy podatek
    więc może coś zróbmy z VATem.
    P.G.

  • 8. Data: 2011-10-05 12:04:00
    Od: "Dr. Koop" <k...@o...pl>

    On 2011-10-05 10:57, --=olo=-- wrote:
> [...]
    > pieniądze lokujemy i od nich już raz zapłaciliśmy podatek i w związku z
    > tym mam pytanie czy nie można się zebrać i coś z tym zrobić?

    Też nie lobię tego podatku ale to, że zapłaciłeś podatek za zarobioną
    kasę i dasz na lokatę i zarobisz 100zł to nieznaczny ze zapłacisz
    podatek od całości tylko od tej 100zł to przecież twój nowy dochód. Gdy
    by nie było tego podatku to dzisiaj zrobił bym takie cudo. zainwestował
    bym 2000zł w mojego pracodawce a ona na koniec miesiąca nie da mi
    wypłaty tylko procent z zysku ;).

  • 9. Data: 2011-10-05 12:15:10
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 05 Oct 2011 14:04:00 +0200, "Dr. Koop" <k...@o...pl> wrote:

    >by nie było tego podatku to dzisiaj zrobił bym takie cudo. zainwestował
    >bym 2000zł w mojego pracodawce a ona na koniec miesiąca nie da mi
    >wypłaty tylko procent z zysku ;).

    Nie, bowiem:
    a) dochody z działalności gospodarczej są opodatkowane
    b) zrzeczenie się wynagrodzenia za pracę jest nieskuteczne
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2011-10-05 12:20:57
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-10-05 12:27, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    >>
    > Poszedłbym dalej.
    > Kupując cokolwiek płacimy pieniędzmi od których już raz zapłaciliśmy

    Popieram!
    Powywieszać tę bandę na latarniach, poczynając od Vincenta.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.