  • 1. Data: 2002-04-02 09:39:39
    Temat: <belkowe> pomysl
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    Jak rozumiem, obelkowane sa zyski z lokat bankowych.
    Nagrody _wylosowane_ przez klientow bankow chyba nie sa.
    Banki, jak wiadomo, losuja wycieczki, plecaki, pierdulki rozmaite.

    A gdyby tak, zrobic nastepujaca loterie:
    "Kazda zlotowka wplacona do naszego banku bierze udzial w comiesiecznym
    losowaniu nastepnej zlotowki"
    I odpowiednio, w umowie, zagwarantowac szanse na wygranie tej nastepnej
    zlotowki.
    Losowanie by sie co miesiac odbywalo, jak najbardziej. Uczciwie. Komputery
    to szybko zalatwiaja.
    Przy kilkutysiecznym wkladzie, co miesiac wygrywalo by sie tyle samo, z
    dokladnoscia do kilku zlotych.
    ;-)

    Pozderawiam.
    Michal.

  • 2. Data: 2002-04-02 10:30:25
    Temat: Re: <belkowe> pomysl
    Od: <y...@y...pl>

    > Jak rozumiem, obelkowane sa zyski z lokat bankowych.
    > Nagrody _wylosowane_ przez klientow bankow chyba nie sa.
    Są nie stety jak wszystkie nagrody poza Lotto i zdrapkami PFON.
    > Banki, jak wiadomo,  losuja wycieczki, plecaki, pierdulki rozmaite.
    Samochody, komputery, mieszkania, domy, miliony ... no same duperele
    > A gdyby tak, zrobic nastepujaca loterie:
    > "Kazda zlotowka wplacona do naszego banku bierze udzial w comiesiecznym
    > losowaniu nastepnej zlotowki"
    Jest taka ustawa o zakładach wzajmenych i grach losowych. Zdaje się że to nie
    byłoby zgodne.
    > I odpowiednio, w umowie, zagwarantowac szanse na  wygranie tej nastepnej
    > zlotowki.
    Szanse? to ja nie wchodze, szanse mam też grając na giełdzie. I "chyba" nieco
    większe niż szczeście.
> [...]
    > to szybko zalatwiaja.
    > Przy kilkutysiecznym wkladzie, co miesiac wygrywalo by sie tyle samo, z
    Niestety u nas obowiązuje podatek od wygranych z konkursów i gier losowych 7-
    10%..... Ale zawsze lepsze niższe podatki.
    > ;-)
    :-) gdyby to było takie proste to już by to robili co i raz banki robią jakieś
    konkursy a to PKO z alfą romeo, a to fortis z Jaguarem
    Zresztą był taki Invest Bank który wraz z PTS prowadził loterię wśród lokat
    dolarowych (tak z 7 lat temu) wesoło było.
    Pozdrawiam
    Yorge