  • 1. Data: 2011-05-13 05:54:30
    Temat: Re: bez belki - gdzie
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    > Mbanku ale juz trochę odstaje od reszty

    zapoznaj sie z ofertą VW

    jk

  • 2. Data: 2011-05-13 05:54:47
    Temat: bez belki - gdzie
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    Witam

    roi sie od informacji ale nie wiem jak z aktualnością. Poprosze o najlepsze
    lokalty bez belkowe z możlwościa założenia kilku na raz ? Teraz korzystam z
    Mbanku ale juz trochę odstaje od reszty

    dzieki i przperaszam za 10 raz o tym samym
    rt

  • 3. Data: 2011-05-13 07:50:40
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    rt wrote:
> [...]
    > najlepsze lokalty bez belkowe z możlwościa założenia kilku na raz ?
    > Teraz korzystam z Mbanku ale juz trochę odstaje od reszty

    idea bank ma dosc ciekawe lokaty tez (zalezy czy masz DG czy nie bo procent sie
    rozni, sa lokaty "na start" albo "nr 1" a moze juz ich nie ma - zobacz sam,
    maja super procent).

  • 4. Data: 2011-05-13 09:22:11
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > zapoznaj sie z ofertą VW

    Ty tam pracujesz i/lub przedtem miales konto jedynie w PKO BP,
    ze az tak wychwalasz ten bank?

  • 5. Data: 2011-05-13 09:26:47
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > roi sie od informacji ale nie wiem jak z aktualnością. Poprosze o
    > najlepsze
    > lokalty bez belkowe z możlwościa założenia kilku na raz ? Teraz korzystam
    > Mbanku ale juz trochę odstaje od reszty

    Wazne ile chcesz wrzucic i na ile,
    bo masz np. fajne oferty na 2m, ale tylko do 10k i tylko jedna
    i inne - dla niektorych ograniczenie 100k pln tez jest wada - wszystko
    zalezy.

    A - i olej opinie nijakiego Tyfusa - to smieszne zwierzatko jest w stanie
    odpowiedziedz na kazdego posta "zapoznaj sie z ofertą VW".

  • 6. Data: 2011-05-13 16:49:33
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    > ze az tak wychwalasz ten bank?

    poprostma naj lepszą ofertem

    jk

  • 7. Data: 2011-05-13 17:01:39
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Tytus" <T...@y...com> napisał w wiadomości

    > poprostma naj lepszą ofertem

    Miało chyba być: "naj lepszom"

    --
    marfi

  • 8. Data: 2011-05-13 17:18:31
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Miało chyba być: "naj lepszom"

    Rzeczywiście "najlepsiajsza" oferta. Bezbelkowej nie ma żadnej. Na
    codziennym dopisywaniu grosiaków ten TrabantBank by się wyłożył.

  • 9. Data: 2011-05-13 17:49:32
    Od: " " <a...@g...pl>

    rt <x...@g...pl> napisał(a):

    > roi sie od informacji ale nie wiem jak z aktualnością. Poprosze o najlepsze
    > lokalty bez belkowe z możlwościa założenia kilku na raz ?

    W tej chwili najwięcej daje chyba Getin oddziałowy: 5,7 % z codziennym
    naliczaniem odsetek na 2 miesiące: "lokata maja". Ale są ograniczenia na
    liczbę lokat, ulokowaną kwotę i chyba jest dodatkowy warunek: muszą to być
    nowe środki. Szczegóły są na ich stronie www.

  • 10. Data: 2011-05-14 06:14:30
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    > codziennym dopisywaniu grosiaków ten TrabantBank by się wyłożył.

    alejakość i wusłgi najlepsze

    jk