  • 1. Data: 2005-03-28 08:03:05
    Temat: bezpieczenstwo w sieci (transakcje w mBanku)
    Od: "Basia" <s...@o...pl>

    Młodzi hakerzy w rękach śląskiej policji Sobota, 31 lipca 2004, 20:05
    http://www.rmf.fm/wiadomosci/?id=71716&loc=1
    "Śląska policja zatrzymała dwie osoby, które kradły korzystając z internetu. Ich
    ofiara-mieszkanka Mikołowa - straciła trzynaście tysięcy złotych. Szybka akcja
    policji udaremniła okradanie innych.
    Kobieta, która o kradzieży zawiadomiła policję, dokonywała operacji bankowych
    korzystając z internetu. Okazało się, iż ostatnio skorzystała także z
    zamieszczonego w internecie programu do poprawy parametrów jednej z gier
    komputerowych. Gra się poprawiła, ale jak się okazało, w programie było coś
    jeszcze &#8211; drugie ukryte oprogramowanie. Umożliwiało ono odczytywanie ruchów
    klawiatury z komputerów użytkowników, którzy byli w ten sposób szpiegowani.
    Dzięki temu sprawcy, którzy ten program w internecie umieścili, znakomicie znali
    hasła, kody dostępu i operacje bankowe jakich dokonywała kobieta.
    Ofiar mogło być więcej, bo jak ustaliła policja sprawcy dostali kilkaset
    potwierdzeń, że z ich programu skorzystali też inni."
    Czy przydarzylo wam albo waszym znajomym cos podobnego?

  • 2. Data: 2005-03-28 09:14:24
    Temat: Re: bezpieczenstwo w sieci (transakcje w mBanku)
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Basia napisał(a):

    > Czy przydarzylo wam albo waszym znajomym cos podobnego?

    Skąd wniosek, że chodzi o mBank?

  • 3. Data: 2005-03-28 09:14:33
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-03-28 10:03, Basia wrote:

    > Młodzi hakerzy w rękach śląskiej policji Sobota, 31 lipca 2004, 20:05
    <ciach>

    Musieliby mieć moją kartę kodów, listę kodów albo token aby mogli zrobić
    coś więcej niż tylko zobaczyć ile mam na koncie.
    --
    Peet

  • 4. Data: 2005-03-28 15:42:10
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Musieliby mieć moją kartę kodów, listę kodów albo token aby mogli zrobić
    > coś więcej niż tylko zobaczyć ile mam na koncie.

    ewentualnie z nerwów przesłaliby całą twoją kasę np do telekomunikacji
    (jeżeli masz w przelewach zdefiniowanych)

    pozdrawiam

    --
    www.kredyt.org.pl